facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Συνέντευξη με τον Δρ. Teddy Woll, Υπεύθυνο Αεροδυναμικής της Mercedes-Benz

Διαβάστηκε από 171693 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2013

Στην πρόσφατη μεγάλη δοκιμή οικονομίας που πραγματοποιήσαμε, η νέα Mercedes A 160 CDI μας εντυπωσίασε με την κατανάλωση που καταγράψαμε σε υψηλές ταχύτητες, απαιτώντας 5,0 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. στην πλέον υψηλή ταχύτητα των 138 χλμ./ώρα. Αυτό οφείλεται εν πολλοίς στην κορυφαία αεροδυναμική του μοντέλου, με τον αεροδυναμικό συντελεστή της diesel έκδοσης να είναι ο χαμηλότερος στη κατηγορία. Ύστερα από αυτό, εμείς, με τη βοήθεια της ελληνικής αντιπροσωπείας της Mercedes-Benz, επικοινωνήσαμε με το τμήμα αεροδυναμικής της εταιρείας για μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον Υπεύθυνο Αεροδυναμικής και Αεροδυναμικών Σηράγγων της Mercedes-Benz, Δρ. Teddy Woll.

Α.Τ.: Κύριε Woll, με ποιον τρόπο καταφέρατε να προσδώσετε έναν τόσο χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd:0,27 στη diesel) στη Mercedes A-Class;

T.W.: Για να επιτευχθεί ένας τόσος χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας, απαιτείται μια ιδιαίτερη επιμονή και προσπάθεια για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής σε κάθε λεπτομέρεια του αυτοκινήτου, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εξέλιξής του. Ένας πρώτος διάλογος με τους σχεδιαστές βοηθά ώστε να δοθεί στο αυτοκίνητο ένα αεροδυναμικό σχήμα μαζί με ένα ελκυστικό design. Στη δεύτερη φάση, η εκτεταμένη έρευνα αρχίζει ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη αεροδυναμική του κάτω τμήματος του αυτοκινήτου: Κάθε ένα τμήμα που έρχεται σε επαφή με τον άνεμο, πρέπει να βελτιστοποιηθεί. Στην περίπτωση της A-Class, ο αέρας οδηγείται κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου μέσω ειδικών πλαισίων συμπεριλαμβανομένης και της αεροδυναμικά σχεδιασμένης εξάτμισης στο πίσω τμήμα, που δρα και ως διαχύτης για τη ροή του αέρα.

Α.Τ.: Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να συνδυαστεί η βέλτιστη αεροδυναμική επίδοση του αυτοκινήτου, με τη νέα σχεδιαστική γραμμή της Mercedes A-Class;

T.W.: Το μυστικό είναι ο διάλογος σε πρώτο στάδιο εξέλιξης με τους σχεδιαστές. Είναι απαραίτητο να γίνουν απόλυτα κατανοητές οι ιδέες τους και το πώς θέλουν να σχεδιάσουν τη σιλουέτα του αυτοκινήτου. Είναι απαραίτητο λοιπόν εδώ, να επιτευχθεί η αεροδυναμική βελτιστοποίηση του αυτοκινήτου, χωρίς να καταστραφούν αυτά τα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά. Η A-Class είναι ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ των σχεδιαστών και των αεροδυναμιστών, ώστε να επιτευχθεί το βέλτιστο και για τα δύο τμήματα.

Α.Τ.: Πόσο πολύ σας επηρεάζουν στο τελικό αποτέλεσμα οι περιορισμοί που τίθενται από το EuroNCAP για τη βέλτιστη παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου και ειδικότερα για το εμπρόσθιο μέρος, τη βελτίωση της προστασίας που παρέχει η A-Class προς τους πεζούς;

T.W.: Οι απαιτήσεις για την προστασία των πεζών λήφθησαν υπόψη κατά τη φάση της εύρεσης του βέλτιστου σχήματος για την καλύτερη ροή του αέρα. Είναι ένας μόνο από τους πολλούς περιορισμούς που τίθενται και οι οποίοι καθιστούν συναρπαστική την εξέλιξη του αυτοκινήτου και της αεροδυναμικής του βελτιστοποίησης. Τελικά όμως, η επιρροή της παθητικής ασφάλειας δεν είναι τόσο επιζήμια, όσο αρχικά θεωρούνταν.

Α.Τ.: Με ποιον τρόπο η σύγχρονη εξέλιξη της τεχνολογίας σας βοήθησε στο κομμάτι της βελτίωσης της αεροδυναμικής της A-Class;

T.W.: Το κλειδί για την αεροδυναμική βελτίωση της νέας Mercedes A-Class ήταν ο συνδυασμός της χρήσης της τεχνολογίας CFD (Computational Fluid Dynamic) μαζί με τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα. Και οι δύο αυτές τεχνολογίες έχουν αρκετά πλεονεκτήματα: Το CFD βοηθά στην κατανόηση της πολύπλοκης ροής γύρω από το αυτοκίνητο και στην εύρεση ιδεών για περαιτέρω αεροδυναμικές βελτιώσεις, οι οποίες ελέγχονται στην πράξη και άμεσα μέσα στην αεροδυναμική σήραγγα.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας
Εσωτερικό-Χώροι
Στο δρόμο
Τιμές-εξοπλισμός-συμπέρασμα
Συνέντευξη με τον Δρ. Teddy Woll, Υπεύθυνο Αεροδυναμικής της Mercedes-Benz

(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
»Σχολιάστε την είδηση
ΧΡΗΣΤΟΣ (24/4/2015, 21:55) Το να σκέφτεσαι και να μιλάς για οικονομία στο καύσιμο ενώ από την άλλη πληρώνεις συνολικά 25.570 ευρώ με απόσυρση ένα όχημα που δεν σου προσφέρει στη συγκεκριμένη έκδοση ούτε τους προβολείς ομίχλης... είναι σαν να αγοράζεις iphone 700 ευρώ και να σκέφτεσαι αν θα βάλεις κάρτα των 10 ευρώ...Σίγουρα αυτός που αναζητά πραγματικά την οικονομία πηγαίνει σε πολύ πιο οικονομικά μοντέλα με ανάλογους κινητήρες και επιδόσεις.
  68
teo (25/4/2015, 23:44) 25μιση χιλιάρικα για αυτόν τον κινητήρα είναι απλά κοροϊδία. Επίσης, αναλογικά τα 900 παραπάνω ευρώ για τα 109 άλογα είναι ένα πολύ μικρό ποσό. Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς ότι τον κινητήρα αυτόν τον φοράει και το Dacia Duster, το marketing της Mercedes είναι για γέλια.
  43
Πανος (24/4/2015, 20:58) Κορόιδο είσαι φίλε μετά συγχωρήσεως... Έχεις ίδιο κινητήρα με το Ρενό το dci και στην ευθεία σε βάζει κάτω...πλήρωσες ένα 10χιλιαρο παραπάνω για να πεις ότι έχεις αστέρι... Μούρη μόνο πουλάς... Τα περί αμάξιου κι επιδόσεων ξέχνα τα
  33
Nolian (13/7/2015, 21:25) ME 24500 EYRO AGORAZO HONDA CIVIC 1600cc 120 ALOGA 300Nm SPORT EKDOSI POU TA EXEI OLA KAI PORTBAGAZ 400+LITRA KAI PANO APO OLA AKSIOPISTIA KAI PIOTITA HONDA
  23
Βασιλης (13/4/2015, 18:29) Αποκτηθηκε προ 10 ημερων.Τυγχανω ιδιοκτητης αυτοκινητων Μερσεντές από 1994 με 3 διαφορετικα μοντελλα αρα ψυχραιμος σχολιαστης. Λοιπον,πολυ καλο αυτοκινητο που δεν σε προβληματιζει καθολου,καταναλωση γυρω στο 5.8-5.9 με ψυχραιμο ποδι και διαδρομες πολης-Λαγονησιου.Οπτικες γωνιες οδηγου περιορισμένες λογω μπακετ καθισμάτων και μικρου τζαμιου στις οπισθιες πορτες.Χειρισμος κλιματισμου εργονομικα δυσκολος λογω θεσης του.
  16
Μίρωνας (31/5/2015, 17:41) στο GLA που φοραει τον ιδιο κινητηρα μετα 110 αλογα και ξεκιναει απο τα 33000 τι να πει κανεις ....
  15
Θανάσης (26/4/2015, 13:18) Και δεν ειναι μονο ο κινητήρας renault.βεβαια μονο κακο δεν ειναι αυτο,αλλα οταν σου λενε αλλο ενα αυτοκινητο διαφορα στην τιμη για ενα αστέρι και ποιοτικά πλαστικά ( γιατι αν μιλήσουμε για κοστος ανταλλακτικων...) τοτε μαλλον dacia
  10
Γρηγόρης (24/4/2015, 22:38) Από όσο ξέρω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φοράει κινητήρρα Renault-Nissan, θα έπρεπε να το αναφέρεις στην κριτική σου. Τέλος γνωρίζει κάποιος να μου πει γιατί αποσύρθηκε το μοντέλο με τον κινητήρα των 1798cc diesel ο οποίος φορούσε πραγματικό κινητήρα Mercedes. Το είχα οδηγήσει σε ένα test drive και ακόμα το θυμάμαι, απλά άψογη οδηγική εμπειρία για περίπου 30 χλμ.διαδρομή.
  9
maximos (13/7/2015, 14:59) και εγώ μαζί με loukia !!!
  7
elmariachi (13/7/2015, 13:54) Συμφωνώ με loukia.
  7
Ανδρέας (19/8/2015, 15:13) Ο κινητήρας ακούγεται από επιδόσεις πτώμα και το κόστος κτίσεις μεγάλο. Έχω το Honda civic 1.6 I-dtec 39000 Km η χαρά του οικογενειαρχει 10sec τα 100 , ροπή 305 Nm 4,6 λίτρα ανα 100 km . Παλιά αγοράζαν Mercedes για εφέ τώρα στο συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να το πάρεις με το μοτερ 2.2 diesel. Δεν είναι καιρός για βασιλιάδες.
  6
denon (20/7/2015, 13:36) Ωωω!!ένας τίγρης. Ω..!!ένα renault megane!! Τί ποσοστό κατόχων A class ΜΚ3(εκτός 4matic editions) γνωρίζουν ότι το αυτοκίνητό τους είναι μπροστινοκίνητο και το πρώτο μπροστινοκίνητο αυτοκίνητο στην ιστορία της Mercedes-Benz? Πάντα φιλικά...
  4
Θανάσης (14/7/2015, 17:09) @nolian,μάθε να γραφεις ελληνικα,δεν θα ασχοληθεί κανεις μαζι σου με έτοιμος τροπο γραφής.εκτος κι αν εισαι 16 χρονων και δεν εχεις καταλάβει ποσο κακο κανεις στον εαυτό σου
  4
Nolian (14/7/2015, 15:05) PAIDIA KATI ASKETO ME TO THEMA, POS EINAI DYNATON H ELLHNES NA MILANE ASKIMA GIA TO VW KAI EIDIKA GIA TO GOLF KAI TOYS PROTOYS 5 MINES TOY 2015 TO GOLF NA EINAI STHN PROTOI THESI TON POLISEON STHN ELLADA, THELO THN GNOMH SAS
  4
PANOS (23/5/2017, 13:35) ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΙΝΗΤΕ ΤΟ Α160 , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ , ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΖΩΕΣ .....
  3
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ (20/8/2015, 19:48) ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 90 ΙΠΠΟΥΣ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 156 ΙΠΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Ή ΤΟΝ 1800CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ 136 ΙΠΠΟΥΣ.
  2

Tags: MERCEDES | MERCEDES A-CLASS |

περισσότερα νέα & άρθρα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2021 autotriti.gr