- Ο Trump υποσχέθηκε να βάλει υψηλούς δασμούς σε όλα τα αυτοκίνητα που εισάγονται από την Ευρώπη - Έξτρα δασμοί στα ευρωπαϊκά, άρα υψηλότερες τιμές στις ΗΠΑ και πιθανότατα μείωση στις πωλήσεις των ευρωπαϊκών μαρκών - Από κάπου πρέπει να βγουν τα... σπασμένα και οι Ευρωπαίοι, μαζί και οι Έλληνες, ίσως να πληρώσουμε τη νύφη - Και στην Κίνα, που είναι τεράστια αγορά, οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές βλέπουν μειωμένες πωλήσεις
- Έχει αναβαθμισμένο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller & έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας - Μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο υπάρχει μικρό ηλεκτρομοτέρ 29 ίππων - Κάτω από τον οδηγό υπάρχει μπαταρία, που δεν «κόβει» το πορτ-μπαγκάζ αλλά δίνει πιο σωστή κατανομή βάρους - Έχει καδένα χρονισμού και όχι ιμάντα, για χαμηλότερο κόστος συντήρησης
- 5,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Falken, κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας το Continental - Στο κράτημα στη βροχή, το νέο Ziex ZE320 αποφεύγει εμπόδιο & μένει εντός πορείας με 3 χλμ./ώρα μεγαλύτερη ταχύτητα από το UltraContact - Κερδίζει και στο στεγνό το Falken, που είναι το καλύτερο 16άρι λάστιχο από όσα έχουμε δοκιμάσει, στο κράτημα - Στα ίδια λεφτά το κόστος μιας 4άδας (320 ευρώ), με εγγύηση αντικατάστασης το Falken - άνευ το Continental
- Ντεμπούτο για το A3 allstreet 40 TFSI e. - Με 204 άλογα και 350 Nm ροπής. - 140 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία. - 30 χιλιοστά πιο ψηλό από το A3 Sportback. - Από 46.000 ευρώ στη Γερμανία.
- Έχει χώρους μικρομεσαίου και αρχική τιμή μικρού SUV (από 24.000 ευρώ) - Βγαίνει σε 10 εκδόσεις κινητήρων, είναι το φθηνότερο diesel μικρομεσαίο - Έχει δύο Plug-in hybrid μοντέλα που δεν πληρώνεις εταιρικό φόρο & κάνουν μέχρι 182 χλμ. μέσα στην πόλη, μόνο με ρεύμα - Υπάρχουν και οι σπορ εκδόσεις GTI & R, το Golf R με τα 333 άλογα είναι το ισχυρότερο Golf ever
- Πάνε ηλεκτρικά για 50-70 χλμ. χωρίς να κάψουν σταγόνα βενζίνης - Είναι coupe και το 2ο πιο προσιτό Plug-in υβριδικό της αγοράς το XCeed - Kάνει 65 χλμ. ηλεκτρικά το Niro και αποδίδει 171 άλογα - Το Sportage είναι το πιο ευρύχωρο και το πιο ισχυρό Plug-in υβριδικό SUV της Kia
- Επέστρεψε το diesel στην γκάμα του Astra. - 130 άλογα και 300 Nm ροπής. - Με καλό εξοπλισμό στην έκδοση Executive.