5 πράγματα για το νέο Lexus NX
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

5 πράγματα για το νέο Lexus NX

12.768 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2022)

Σε μία κατηγορία στην οποία τα premium μοντέλα ζουν και βασιλεύουν, το νέο Lexus NX κοντράρει στα ίσια τον γερμανικό ανταγωνισμό, προτάσσοντας το σαφές «πράσινο» αποτύπωμά του.

Παίζει στα ίσια με τον γερμανικό ανταγωνισμό

Είναι το ευρωπαϊκό best-seller στο πολυτελές παρακλάδι της Toyota. Αυτό και μόνο αρκεί για να αντιληφθεί κανείς πόσο ψηλά έχει τοποθετήσει η ίδια η Lexus τον πήχη για το δεύτερης γενιάς Lexus NX. Έναν πήχη πάνω από τον οποίο περνάει με ιδιαίτερη άνεση, όπως αρμόζει σε ένα premium μοντέλο που θέλει να μπει σφήνα στον ανταγωνισμό. Ας γνωρίσουμε όμως καλύτερα τα 5 δυνατά σημεία του premium D-SUV της Lexus.


«Χτισμένο» σχεδόν από το μηδέν, το ιαπωνικό D-SUV έχει καινούργια μέρη σε ποσοστό 95%, εξασφαλίζοντας καλύτερη στρεπτική ακαμψία και βελτιωμένη απόκριση.

«Χτισμένο» σχεδόν από το μηδέν, το ιαπωνικό D-SUV έχει καινούργια μέρη σε ποσοστό 95%, εξασφαλίζοντας καλύτερη στρεπτική ακαμψία και βελτιωμένη απόκριση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

1. Με καινούργια μέρη κατά 95% και μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία

Θέλοντας να προσφέρει ακόμα πιο premium εμπειρία οδήγησης, η εταιρεία «έχτισε» το Lexus NX σχεδόν από την αρχή. Όπως τονίζουν οι Ιάπωνες, το βασισμένο στην πλατφόρμα TNGA-K SUV αποτελείται από καινούργια μέρη σε ποσοστό 95%, έχοντας μεγαλύτερες διαστάσεις συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Έξτρα στοχευμένες βελτιώσεις πάνω στον σχεδιασμό της δομής, το είδος των συγκολλήσεων και την χρήση ισχυρών υλικών επιτυγχάνουν κατά 30% μεγαλύτερη ακαμψία. Ειδικά για τα υλικά, πρέπει να τονιστεί ότι για πρώτη φορά παγκοσμίως χρησιμοποιείται ένας τύπος εξαιρετικά ισχυρού χάλυβα (1180 MPa).
 
Από εκεί και πέρα, λόγω της αύξησης των μετατρόχιων έχει βελτιωθεί η κατανομή του βάρους, με το κέντρο αυτού να έχει χαμηλώσει κατά 20 χλστ., γεγονός που εξυπηρετεί περισσότερο την δυναμική οδήγηση. Τέλος, βελτιωμένη είναι η κινηματική της εμπρός ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον) για να περιορίζονται οι τριβές, διαφορετικά σχεδιασμένη η πίσω των πολλαπλών συνδέσμων όπου σε διάφορα μέρη υπάρχουν ειδικά κράματα αλουμινίου (η έκδοση F Sport διαθέτει και ενεργά αμορτισέρ), ενώ παράλληλα η αναβαθμισμένη κατά 20% πιο «κοντή» κρεμαγιέρα εξασφαλίζει καλύτερη απόκριση και πιο άμεση αίσθηση στον οδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

test center
fiat