Falken WILDPEAK R/101: Ήρθε στην Ελλάδα το νέο offroad ελαστικό
- Φτιαγμένο για εκτός δρόμου κίνηση
- Ιδιαίτερα ανθεκτικό σε δύσκολα εδάφη και με «εκτοξευτήρα πετρών»
- Ξεκινά από τα 2 κατοστάρικα το λάστιχο (σε 17άρα ζάντα)
Νέα μοντέλα ελαστικών αυτοκινήτου! Ειδήσεις, άρθρα, δοκιμές, συγκριτικά ελαστικών για Premium, Μedium & Economy μάρκες ελαστικών.
Eλαστικά θερινά, all season, υψηλών επιδόσεων, χειμερινά ή για SUV λάστιχα αυτοκινήτου. Best seller και Value for money επιλογές
με τις επιδόσεις, τις εγγυήσεις και τις τιμές τους!
Βρες στο πιο κάτω πεδίο αναζήτησης, Τιμές & Test για Ελαστικά αυτοκινήτου. Σε 1 κλίκ όλα τα νέα
που αφορούν την μάρκα που σε ενδιαφέρει. Επέλεξε την μάρκα που σε ενδιαφέρει.
- Φτιαγμένο για εκτός δρόμου κίνηση
- Ιδιαίτερα ανθεκτικό σε δύσκολα εδάφη και με «εκτοξευτήρα πετρών»
- Ξεκινά από τα 2 κατοστάρικα το λάστιχο (σε 17άρα ζάντα)
- Το AZENIS RS820 είναι το 1ο UUHP ελαστικό της Falken
- Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά
- Ελαφρύτερο & πιο αθόρυβο σε σχέση με τον ανταγωνισμό
- Με 5% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (σχεδιασμός με 4D Nano τεχνολογία)
- Σχεδιασμένο για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων κ
- Τα Linglong είναι «χαμηλού μπάτζετ», έχουν την μισή τιμή σε σχέση με τα «υψηλού μπάτζετ»
- Το θερινό (Sport Master) φρενάρει στο στεγνό σαν Continental (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.)
- Το all season GREEN-Max είναι μοντέλο με τεχνολογία 7ετίας
- Είναι Made in Chi
Για πολλούς αποτελεί ένα βασικό κριτήριο επιλογής ελαστικού, για αυτό και η ευρωπαϊκή ετικέτα το περιλαμβάνει στα χαρακτηριστικά της. Ο λόγος για το θόρυβο που παράγεται από την κύλιση των ελαστικών. Πότε όμως αρχίζει και γίνεται πολύ ενοχλητικός και κουραστικός;
- 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα έχει στο βρεγμένο το Continental, αν και έχει δείκτη Α
- Κρατάει καλύτερα το UltraContact, σε στεγνό & βρεγμένο
- Θυσιάζει μέτρα σε φρενάρισμα για να κερδίζει χιλιόμετρα αντοχής το Continental (Fuel B)
- Στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο
Euro AllSeason AS210 ή Vector 4seasons Gen-3; Falken Vs Goodyear
- Παίρνει ισοπαλία από Goodyear στο βρεγμένο το Falken (43 μ. κάνουν και τα 2)
- Μία η άλλη τα 2 λάστιχα σε κράτημα στο στεγνό
- Κερδίζει το Falken σε κράτημα στο βρεγμένο
- Ένα 30άρι ευρώ η
- Ανάμεσα σε 18 θερινά ελαστικά, το Vredestein είναι στην 7η θέση της βαθμολογίας
- Είναι στα 5 καλύτερα ελαστικά 17΄΄ σε κράτημα στο στεγνό δρόμο
- Φρενάρει στα 32,4 μέτρα στο βρεγμένο, χειρότερα από το μέσο όρο του ανταγωνισμού του
- Κοστίζει 460 ευρώ η 4άδ
- Το θερινό Turanza 6, φρενάρει 2 μέτρα πιο γρήγορα στο βρεγμένο, από το all season του
- Σε κράτημα (στεγνό - βρεγμένο) είναι εφάμιλλο του PremiumContact 7 της Continental
- Κερδίζει στο βρεγμένο κράτημα τα δημοφιλή Primacy 4+ και EfficientGrip Performance 2
-
Με πολυετή πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο των ελαστικών επιβατικών & επαγγελματικών οχημάτων, η Elastrak, ενισχύει το portfolio και τις σειρές των προϊόντων που διαθέτει. Νέα κίνηση η συνεργασία της με την MRF, τη μεγαλύτερη εταιρεία ελαστικών στην Ινδία.
- 2 χλμ. καλύτερο κράτημα στο στεγνό έχει το νέο Bridgestone Turanza 6, ισοπαλία στο φρενάρισμα
- 1 μέτρο καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το νέο Turanza
- 5,5 χλμ. χειρότερο κράτημα (Elk Test) έχει το παλιό Turanza 5
- 20 ευρώ ακριβότερη είναι η 4άδα με τα
- 3 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Dunlop Sport Maxx RT 2
- Το LingLong είναι... Master σε κράτημα στο βρεγμένο (73 χλμ στο Elk Test)
- Στο στεγνό θέλει 1,5 μέτρο παραπάνω φρενάρισμα το Dunlop
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr