- Από 19.340 ευρώ ξεκινάει η ανανεωμένη έκδοση του νοτιοκορεάτικου SUV - Έχει κεντρικό φωτισμό με LED DRL στο πρόσωπο που τραβάει τα βλέμματα - Έχει στάνταρ οθόνη αφής 10,25 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις
- Golf και Corolla βγαίνουν ασταμάτητα εδώ και 60 χρόνια! - Η Corolla καίει 900 ευρώ λιγότερα το χρόνο από το Golf - Το Golf έχει πιο ποιοτική καμπίνα και σε χωράει αν έχει ύψος μέχρι 1,86 (1,80 η Corolla) - Έχει 2 χρόνια παραπάνω εγγύηση (σύνολο 6) & είναι 1.500 ευρώ φθηνότερη η Corolla
- Είναι 2ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά δεν πουλάει τίποτα στην Ελλάδα - Στην Ευρώπη κάνει 11.500 ευρώ, στην Ελλάδα 17.000 ευρώ - Η αντιπροσωπεία δε φέρνει τις προσιτές εκδόσεις στην Ελλάδα - Οι εκδόσεις που φέρνει είναι 2-3 χιλιάδες ακριβότερες από Γερμανία και Γαλλία
- Ανοιχτή η Ford για την κατασκευή ηλεκτρικών μη-SUV μοντέλων. - Δεν έχουν παρθεί ακόμα οι τελικές αποφάσεις, λέει στέλεχος. - Δεν επιβεβαιώθηκε το βασικό ηλεκτρικό των 23.000 ευρώ. - Έρχεται το ηλεκτρικό Puma.
- Το ήπια υβριδικό είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη - Χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα, το ήπια υβριδικό ξεκινάει και παρκάρει ηλεκτρικά - Χρειάζεται 40 λιγότερα μέτρα για να προσπεράσει το Corsa Hybrid - 900-1.000 ευρώ φθηνότερο το μη-υβριδικό ανάλογα στην εξοπλιστική έκδοση
- Οικογενειακό SUV το Compass με μεγάλη απόσταση από το έδαφος (έως 3 πόντοι διαφορά από το Renegade) - Στο πορτ-μπαγκάζ του Compass μπορείς να βάλεις 2 σακ-βουαγιάζ παραπάνω - Πιο premium σε προσανατολισμό η καμπίνα του Compass - Καίει λιγότερο το Renegade είτε ως ήπια υβριδικό είτε ως Plug-in
- Ξεκίνησε η εφαρμογή της εγκυκλίου για τη μεταφορά των ΙΧ στα πλοία. - Δεν επετράπη σε ιδιοκτήτη ηλεκτρικού να βάλει το ΙΧ του σε πλοίο καθώς είχε μπαταρία άνω του 40%. - Με κάτω από 40% μπαταρία ηλεκτρικά-υβριδικά. - Με μισές δεξαμενές LPG/CNG.