Το να οδηγεί κάποιος νηφάλιος έχοντας δεμένη τη ζώνη του, πέραν της ασφάλειας που είναι το ζητούμενο, διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τη διευθέτηση της ζημιάς του σε περίπτωση τροχαίου.

Πώς αντιμετωπίζετε ένα τροχαίο;

Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/11/2014

Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων δίνει σαφείς οδηγίες για όσα πρέπει να έχετε υπόψη σας, ως ασφαλισμένοι οδηγοί και τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση ατυχήματος.

 

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων (Σ.Α.Δ.Χ.), αναφορικά με την ασφάλιση του Ι.Χ. και τα τροχαία ατυχήματα, ο εν λόγω σύνδεσμος τονίζει ότι η πρόληψη ενός συμβάντος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την ασφάλιση, ενώ σε περίπτωση εμπλοκής σας σε τροχαίο συμβάν θα πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένα «βήματα» που θα σας διευκολύνουν να αντιμετωπίσετε ευκολότερα το περιστατικό.

Πιο συγκεκριμένα, πριν το ατύχημα πρέπει να:

Φροντίστε να οδηγείτε έχοντας θεωρημένη την άδεια οδήγησης για την κατηγορία του οχήματός σας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν καλύπτουν ατυχήματα εφόσον διαπιστωθεί ότι το δίπλωμα οδήγησης είτε έχει λήξει είτε δεν είναι κατάλληλο για τον τύπο του οχήματος που οδηγείτε.

Το να οδηγεί κάποιος νηφάλιος, έχοντας δεμένη τη ζώνη ασφαλείας και φορώντας το κράνος όσον αφορά τους μοτοσικλετιστές, πέραν της ασφάλειας που είναι το κυρίως ζητούμενο, εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τη διευθέτηση της ζημιάς του.

Μετά το ατύχημα:

• Λάβετε μέτρα διευκόλυνσης της κυκλοφορίας προς αποφυγή δεύτερου ατυχήματος. Μετακινείστε τα εμπλεκόμενα οχήματα σε ασφαλές μέρος
• Βγάλετε φωτογραφίες της αρχικής θέσης των οχημάτων πριν τα μετακινήσετε, έστω και με το κινητό σας τηλέφωνο. Βοηθά τους εκκαθαριστές ζημιών να αποφανθούν για την υπαιτιότητα και την έκταση της ζημιάς
• Καλέστε αμέσως την φροντίδα ατυχήματος για καταγραφή της δήλωσης ατυχήματος και μεταφορά του οχήματος στο συνεργείο της επιλογής σας, εφόσον εξαιτίας της σύγκρουσης το όχημά σας δεν μπορεί να μετακινηθεί. Το τηλέφωνο της φροντίδας ατυχήματος αναγράφεται σε εμφανές σημείο στο ασφαλιστήριο του οχήματός σας
• Αν υπάρχει διαφωνία για τις συνθήκες του ατυχήματος ή/και τραυματισμός, ή εφόσον το άλλο εμπλεκόμενο όχημα είναι ανασφάλιστο καλέστε την τροχαία οπωσδήποτε, ούτως ώστε να γίνει καταγραφή του συμβάντος και καταγραφή υπαιτιότητας. Σε διαφορετική περίπτωση δεν ισχύει η κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα
• Αν δεν επιληφθεί η Φροντίδα Ατυχήματος, ενημερώστε οπωσδήποτε τον ασφαλιστή σας το συντομότερο δυνατόν για το ατύχημα
• Ανταλλάξτε στοιχεία με τον/τους άλλους εμπλεκόμενους στο ατύχημα όπως ονοματεπώνυμο, αριθμό κυκλοφορίας, σταθερό και κινητό τηλέφωνο, ασφαλιστική εταιρεία
• Αν υπάρχουν μάρτυρες που μπορούν να περιγράψουν πως έγινε το συμβάν, κρατείστε τα στοιχεία τους
• Πριν την επισκευή του αυτοκινήτου σας επικοινωνήστε με τον ασφαλιστή σας για κλείσιμο ραντεβού με πραγματογνώμονα.

Στο πλαίσιο αυτής της ανακόινωσης, ο Πρόεδρος και ο Γεν. Γραμματέας του ΣΑΔΧ, κ. Δημήτρης Σκιτζής και κ. Δημήτρης Μουντάκης επισημαίνουν ότι: «Η ουσιώδης διαφορά του να έχει κάποιος στο πλευρό του τον προσωπικό του ασφαλιστή αντί να είναι ασφαλισμένος μέσω ίντερνετ ή τράπεζας, φαίνεται από τη στιγμή του ατυχήματος μέχρι την αποζημίωση του παθόντα. Ο ασφαλιστής μπορεί να σας συμβουλέψει ούτως ώστε να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις λόγω παραμέτρων του ασφαλιστηρίου που αγνοείτε, να διαμεσολαβήσει μεταξύ του ασφαλισμένου και της ασφαλιστικής εταιρείας, να σας γλυτώσει από δικαστικά έξοδα και χρονοβόρες διαδικασίες αποζημίωσης».

 

Τελευταία νέα