«Mercedes me»: H εφαρμογή που «λύνει» τις after-sales ανάγκες
- Το «Mercedes me» ενημερώνει για πιθανές επερχόμενες βλάβες
- Eξατομικευμένη περιποίηση και εξυπηρέτηση
- Κλήση επείγουσας ανάγκης & Ανάκτηση από Ατύχημα
Το «Mercedes me» ενημερώνει για πιθανές επερχόμενες βλάβες
Το Mercedes me θα λέγαμε πως αποτελεί το «δίαυλο επικοινωνίας» μεταξύ εσάς, της Mercedes σας αλλά και του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη του επίσημου δικτύου.
Μέσω της εν λόγω εφαρμογής, η Mercedes μπορεί και υποστηρίξει και να εξυπηρετήσει έγκαιρα τον οδηγό σε ό,τι κι αν χρειαστεί, ενώ παράλληλα φροντίζει να προλαμβάνονται πιθανές ανάγκες ή επερχόμενες βλάβες – δυσλειτουργίες στα μηχανικά μέρη του οχήματος. Αυτή η δυνατότητα αποτελεί από μόνη της πολύτιμη, αφού στο μέλλον μπορεί να σας γλιτώσει από πολλούς χρονοβόρους και «ακριβούς» μπελάδες, ενώ συγχρόνως συνεισφέρει στην μεταπωλητική του αξία.
Για να λειτουργεί όμως σωστά το «τρίπτυχο» επικοινωνίας, απαραίτητος είναι κι ο ρόλος του εκπαιδευμένου Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη του δικτύου της μάρκας, ο οποίος μαζί με εσάς θα δέχεται τα σήματα του αυτοκινήτου σας για ενδεχόμενες βλάβες – δυσλειτουργίες, προκειμένου να προετοιμαστεί και να αναλάβει τη «μητρική» φροντίδα της Mercedes-Benz.
Eξατομικευμένη περιποίηση και εξυπηρέτηση
Με την εγκατάσταση της εφαρμογής Mercedes me, ο κάτοχος μπορεί να ενεργοποιήσει τις εξής βασικές δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες:
- Διαχείριση Συντήρησης με Τηλεδιάγνωση
- Διαχείριση Βλάβης με απομακρυσμένη τηλεδιάγνωση
- Ανάκτηση μετά από ατύχημα
Από τη δική σας πλευρά, με την εφαρμογή Mercedes me έχετε τον πλήρη έλεγχο της συντήρησης αλλά και της «υγείας» της Mercedes σας, καθώς ενημερώνεστε απευθείας για αυτή μέσω email ή μέσω ειδοποίησης στο κινητό. Επιπρόσθετα, λαμβάνετε εξατομικευμένη περιποίηση και εξυπηρέτηση, αφού ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής παραμένει ενήμερος για το αυτοκίνητό σας, έχοντας στη διάθεσή του το πλήρες ιστορικό.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να προσθέσουμε πως, μέσω της μονάδας επικοινωνίας του οχήματος, το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορεί να πραγματοποιήσει απομακρυσμένη διάγνωση και να διαχειριστεί κάποια βλάβη. Χάρη σε αυτή τη δυνατότητα που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, γίνεται η διενέργεια ελέγχων στο όχημα χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθείτε το συνεργείο, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο από την καθημερινότητά σας. Βέβαια, αν δεν είναι δυνατή η τεχνική υποστήριξη, μπορείτε αμέσως να κλείσετε ηλεκτρονικά κάποιο ραντεβού στον πλησιέστερο ή επιλεγμένο συνεργάτη Mercedes.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Κλήση επείγουσας ανάγκης & Ανάκτηση από Ατύχημα
Ως ένας άλλος «φύλακας άγγελος», σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης μπορεί να αποβεί αρκετά δραστικό, μεταφέροντας αυτόματα βασικές πληροφορίες (όπως την ακριβή τοποθεσία του ατυχήματος, τον αριθμό των επιβατών, το μοντέλο κλπ.), προετοιμάζοντας καλύτερα την επιχείρηση διάσωσης.
Μόλις τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου ανιχνεύσουν το ατύχημα, καλούν αυτόματα στο τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης της Mercedes, ενημερώνοντάς το. Την ίδια στιγμή, δημιουργείται φωνητική σύνδεση είτε με εκπαιδευμένο εκπρόσωπο του κέντρου είτε με το δημόσιο αριθμό έκτατης ανάγκης, χρησιμοποιώντας τα ηχεία και τα μικρόφωνα του αυτοκινήτου.