Καλό το να καινοτομούν & να εξελίσσονται τεχνολογικά. Απαραίτητο το να βελτιώνουν και να πετυχαίνουν επιδόσεις καθαρότητας και ασφάλειας κινητήρα. Επιθυμητό να διατίθενται και ως value for money επιλογές.
Όπως βέβαια έχουμε πει το τελικό overall αποτέλεσμα και η εικόνα τους κρίνεται. Κυρίως από τους επαγγελματίες του κλάδου της συντήρησης (οι οποίοι είναι οι βασικοί stakeholders της αγοράς των Λιπαντικών). Στη συνέχεια και από το κοινό. Οι κάτοχοι αυτοκινήτου πλέον διαβάζουν-ψάχνουν-ενημερώνονται. Για την εξέλιξη της τεχνολογίας, για την μάρκα μα και τις δυνατότητες των προιόντων της. Αναζητούν την μεγιστοποίηση του οφέλους τους (σε «μονάδες» ασφάλειας, υπερ-αξίας π.χ. μεταπωλητικής μα και χρημάτων).
Σε αυτό το κοινό απευθυνθήκαμε και φέτος. Στα πλαίσια του διαγωνισμού-θεσμού για το «Καλύτερο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» (Βest Car 2020), τους ζητήσαμε –αν το επιθυμούν- να δώσουν και την ψήφο τους στο ερώτημα «Ποια θεωρούν την Καλύτερη μάρκα Λιπαντικών, της χρονιάς».
Πάνω από 40.000 οι συμμετοχές στον διαγωνισμό. Κάποιες χιλιάδες από αυτούς έδωσαν την ψήφο τους και στο ερώτημα για τα Καλύτερα Λιπαντικά της χρονιάς.
Δείτε πιο κάτω τι ψήφισαν (όσοι συμμετείχαν και σε αυτό το κομμάτι της ψηφοφορίας)
Η άποψη μας
Σε μία εποχή που η καινοτομία και η τεχνολογία είναι αναπόσπαστα στοιχεία της καθημερινότητας των στελεχών του διεθνούς κλάδου παραγωγής Λιπαντικών-Χημικών, εμείς ως ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ αναμένουμε (και θα παρουσιάζουμε) συνεχώς, νέα και καλύτερα προιόντα της αγοράς των λιπαντικών.
Φυσικά, με στόχο την ενημέρωση του τεράστιου κοινού αναγνωστών μας (2.000.000 επισκέψεις τον μήνα) μα και των χιλιάδων επαγγελματιών του κλάδου Συντήρησης (Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά) που μας διαβάζουν.
Μέσα από αυτή την διαρκή εξέλιξη (και τον υγιή ανταγωνισμό των εταιρειών) πιστεύουμε πως θα δούμε καλές προσπάθειες για «ανατροπή» θέσεων κατάταξης στο μέλλον. Με το λανσάρισμα προηγμένων προιόντων & την έξυπνη επικοινωνία τους, προς όφελος των καταναλωτώνκαι των επαγγελματιών του κλάδου συντήρησης, οι οποίοι ψάχνουν μα και δικαιούνται διαρκώς βελτιούμενα προιόντα. μα και της μάρκας (που κάνει καλά την δουλειά της, φτιάχνει top προιόντα).