Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2001

Χωρίς ξεσπάσματα ισχύος ο κινητήρας

Το δίλιτρο μηχανικό σύνολο ανήκει στη νέα σειρά κινητήρων Duratec με τους οποίους εφοδιάζονται τα μοντέλα της Ford. Η απόδοσή του ικανοποιεί σε γενικές γραμμές, καθώς προσδίδει και αρκετά καλές επιδόσεις στο νέο Mondeo, όντας παράλληλα και πολιτισμένος στη λειτουργία του, με χαμηλή στάθμη παραγόμενου θορύβου ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας. Τόσο το μπλοκ των κυλίνδρων όσο και η 16βάλβιδη κεφαλή αλλά και τα έμβολα του μηχανικού συνόλου είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, γεγονός που περιορίζει αρκετά το φερόμενο βάρος και βελτιώνει την κατανομή των φορτίων μεταξύ των αξόνων. 
Στο δρόμο, η απόδοση του κινητήρα αποδεικνύεται γραμμική, ενώ η εκμετάλλευση της παραγόμενης ισχύος επιτυγχάνεται μέσω του πεντατάχυτου κιβωτίου με τη σχετικά αραιή κλιμάκωση. Ο επιλογέας είναι θετικός στη χρήση και οι διαδρομές του μικρές. Ιδιαίτερα θετικό στοιχείο είναι η καλή ελαστικότητα που εμφανίζει ο κινητήρας. Η κατανάλωση καυσίμου κατά τη διάρκεια της δοκιμής και σε μεικτές συνθήκες κίνησης ήταν 12,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.



 Ford Mondeo 2,0
 Στο δρόμο για την κορυφή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Πλούσια τα ελέη σε χώρους
Χωρίς ξεσπάσματα ισχύος ο κινητήρας
Ευχάριστη έκπληξη στο δρόμο και χωρίς "βοηθήματα"