Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2003

Πρωταγωνιστής η ποιότητα κατασκευής

Πραγματοποιώντας κάτι πολύ δύσκολο, η Audi πέτυχε να ανεβάσει τον "πήχη" της ποιότητας κατασκευής στο νέο Α3 με δεδομένο ότι το προγενέστερο μοντέλο βρισκόταν ήδη σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Τα πλαστικά του ταμπλό λοιπόν έχουν ευχάριστη όψη και μαλακή υφή ενώ είναι υποδειγματικός ο τρόπος με τον οποίο έχoυν γίνει το φινίρισμα και η συναρμολόγηση των υλικών. 
Σχεδιαστικά η προσαρμογή γνώριμων στοιχείων από μοντέλα όπως το TT κρίνεται επιτυχημένη και λογική καθώς το εσωτερικό του Α3 συνδυάζει πολυτελή και σπορτίφ στοιχεία τα οποία είναι απαραίτητα προκειμένου να υπάρχει αισθητική ισορροπία σε σχέση με το δυναμικό όπως προαναφέραμε ύφος του αμαξώματος εξωτερικά. Βασικά γνωρίσματα είναι οι τέσσερις στρογγυλοί αεραγωγοί στο ταμπλό και οι δύο ιδιόμορφες χειρολαβές εκατέρωθεν του επιλογέα των ταχυτήτων. Μία βαθιά θήκη στη βάση της κονσόλας και επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι κάτω από τα εμπρός καθίσματα και στις πλάτες τους θα καλύψουν τις ανάγκες των επιβατών. Η εργονομία είναι πολύ καλή στο νέο A3 καθώς δεν υπάρχουν διακόπτες ή χειριστήρια σε περίεργες θέσεις. Η θέση οδήγησης βρίσκεται σε ένα επίπεδο οριακά χαμηλότερο απ' ό,τι στο Α3 πρώτης γενιάς και εντείνει τον σπορτίφ χαρακτήρα του οχήματος. Το καθ' ύψος ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού (και συνοδηγού στην έκδοση Ambiente) και το τιμόνι το οποίο επίσης ρυθμίζεται καθ' ύψος αλλά και τηλεσκοπικά καθιστά εύκολη και άνετη την οδήγηση ακόμη και για υψηλόσωμα άτομα. Το πλατύ υποπόδιο ευνοεί την άνεση σε μεγάλα ταξίδια ενώ εξοικείωση χρειάζεται αρχικά το πεντάλ του γκαζιού το οποίο στηρίζεται στο δάπεδο. 
Όλες οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες δίνουν το "παρών" στο εσωτερικό του Α3 με εξαίρεση τον αυτόματο κλιματισμό ο οποίος διατίθεται προαιρετικά. Από πλευράς ασφάλειας, έξι αερόσακοι (οι δύο είναι οροφής τύπου κουρτίνας και καλύπτουν και τους πίσω επιβάτες) καθώς και ενεργά προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.


Το ταμπλό διακρίνεται για τη σπορτίφ αισθητική του αλλά πάνω απ' όλα για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.


Η θέση οδήγησης είναι χαμηλότερη απ' ό,τι στο προηγούμενο Α3.


Εξαιρετικά προσεγμένο είναι το φινίρισμα ειδικά στο εσωτερικό των θυρών.


Λεπτομέρεια με χρηστικό αλλά και αισθητικό ενδιαφέρον αποτελεί η λαβή του χειρόφρενου.
 
Λεπτομέρειες

 ΔΟΚΙΜΗ Νέο Audi Α3 2,0 FSI
 
Ημέρα κρίσεως...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ελαστικός και πολιτισμένος
Πρωταγωνιστής η ποιότητα κατασκευής
Καλοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές
Ουδέτερο και άνετο
Πολύ καλή η πίσω ανάρτηση