Περιοδικό - Test

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Daihatsu YRV 1,3  
 

Ακολουθώντας τη νέα "μόδα"
 

Η νέα "μόδα" γύρω από το χώρο της αυτοκίνησης προτείνει αυτοκίνητα μικρών διαστάσεων, με αυξημένη πρακτικότητα, πολυμορφικά χαρακτηριστικά και κομψή σιλουέτα. Το νέο Daihatsu YRV ακολουθεί κατά γράμμα τη νέα αυτή τάση της εποχής μας.
 

Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση που σημειώνουν τα αυτοκίνητα με πολυμορφικά χαρακτηριστικά ανεξαρτήτως διαστάσεων έχει ωθήσει τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην κατασκευή τέτοιου είδους οχημάτων. Αυτό το μήνυμα το έχει λάβει εδώ και αρκετά χρόνια η Daihatsu, μία εταιρεία που έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή μικρών και πρακτικών αυτοκινήτων. Η αρχή είχε γίνει με το Move, ένα αυτοκίνητο πολύ μικρών διαστάσεων με πολυμορφικά χαρακτηριστικά αλλά και αδιάφορη σχεδίαση. 
Στον τελευταίο τομέα η Daihatsu φαίνεται ότι έδωσε μεγάλη βαρύτητα, καθώς το νέο μικρό μοντέλο της, YRV, σε καμιά περίπτωση δε θυμίζει τα συντηρητικά σχεδιαστικά πρότυπα που χαρακτηρίζουν πολλά από τα μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρείας. 
Το εμπρός μέρος του YRV δίνει την εντύπωση ενός αυτοκινήτου με σπορτίφ χαρακτήρα. Την εικόνα αυτή ενισχύουν τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα με το διάφανο κάλυμμα και το φιμέ χρωματισμό στο εσωτερικό τους, ο μεγάλος προφυλακτήρας με την αεροτομή που σχηματίζεται στο κάτω μέρος του και το χαμηλό ρύγχος του καπό. Από την πλαϊνή πλευρά του αμαξώματος εντύπωση προκαλεί η διαφορετική σχεδίαση των πλαισίων των παραθύρων, γεγονός που προσδίδει ξεχωριστή προσωπικότητα στο αυτοκίνητο. Η σχεδίαση του πίσω μέρους του YRV ακολουθεί τις έντονες ακμές του αμαξώματος με χαρακτηριστικά σημεία τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα και το μεγάλο παρμπρίζ. Συνολικά λοιπόν το αμάξωμα του YRV συνδυάζει σπορτίφ χαρακτηριστικά. 
Ανάλογου ύφους σχεδίαση ακολουθείται και στο εσωτερικό του YRV όπου κυρίαρχο στοιχείο αποτελούν οι έντονες ακμές. Σε αυτό θα φιλοξενηθούν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα 4 επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους. Στο δρόμο το YRV παρουσιάζει ήπιες αντιδράσεις όταν ξεπεραστούν τα όρια του και δεν θα ξαφνιάσει τον οδηγό.
Η βασική έκδοση S του YRV κοστίζει 3.998.000 δρχ και έχει ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού. Η αμέσως ακριβότερη έκδοση S Plus κοστίζει 4.398.000 δρχ. και επιπλέον της βασικής έκδοσης διαθέτει ABS, ρύθμιση καθίσματος οδηγού καθ' ύψος, συρόμενο και αναδιπλούμενο κάθισμα 60/40 και ελαστικά διάστασης 175/60/14(έναντι 165/65/14 της βασικής έκδοσης).




Το εμπρός μέρος του Daihatsu YRV έχει επιθετική σχεδίαση και ξεφεύγει από τα συντηρητικά πρότυπα της εταιρείας. Την εικόνα αυτή τονίζουν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και ο ευμεγέθης προφυλακτήρας με τη σπορτίφ σχεδίαση.




Χωρίς να εντυπωσιάζει το πίσω μέρος του YRV διαθέτει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα και το μεγάλο παρμπρίζ.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Daihatsu YRV 1,3 
 
Ακολουθώντας τη νέα "μόδα"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ελαστικός και εύστροφος κινητήρας
Πολυμορφικότητα - Χώροι για 4 επιβάτες
6 συνολικά αερόσακοι
Υποστροφικά χαρακτηριστικά με προβλέψιμες αντιδράσεις