Περιοδικό - Test

Ελαστικός και εύστροφος κινητήρας  

Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων που κινεί το Daihatsu YRV είναι σύγχρονος τεχνολογικά με 16 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, σύστημα πολλαπλού ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (DVVT). H απόδοσή του έφτασε τους 87 δυναμομετρημένους ίππους -όσους ανακοινώνει και ο κατασκευαστής- και τα 124 Nm ροπής -έναντι 120 Nm που ανακοινώνει ο κατασκευαστής-, τιμές πολύ καλές για τη χωρητικότητά του. Από τις χαμηλές στροφές ο σύγχρονος κινητήρας του YRV παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα και είναι σε θέση να κινήσει άνετα το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη χωρίς ο οδηγός να καταφύγει συνεχώς σε αλλαγές σχέσεων. Ανάλογη είναι και η ευστροφία του, όπου μέχρι το όριο περιστροφής του δείχνει πρόθυμος. Επίσης έχει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Στα θετικά σημεία του συγκαταλέγεται και η χαμηλή κατανάλωση, η οποία κυμάνθηκε σε μεικτή διαδρομή στα 7,2 λίτρα/100 χλμ. Το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει χαλαρή αίσθηση και οι τρεις πρώτες σχέσεις έχουν σχετικά κοντή κλιμάκωση.


Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων που κινεί το YRV είναι σύγχρονος τεχνολογικά και έχει πολύ καλή απόδοση, ευστροφία και ελαστικότητα.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Daihatsu YRV 1,3 
 
Ακολουθώντας τη νέα "μόδα"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ελαστικός και εύστροφος κινητήρας
Πολυμορφικότητα - Χώροι για 4 επιβάτες
6 συνολικά αερόσακοι
Υποστροφικά χαρακτηριστικά με προβλέψιμες αντιδράσεις