Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
Περισσότερες φωτογραφίες
Το, κατά BMW, ελιξήριο της νεότητας ονομάζεται ASC+T και οφείλει να βρίσκεται μόνιμα στη θέση off. Πάντως, και παρά το μεγάλο βάρος, η συμπεριφορά του Ζ3 είναι παιχνιδιάρικη και χαρακτηριστικά ασφαλής.
Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή με το ASC+T στην θέση on, το Ζ3 συμπεριφέρεται ουδέτερα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Ο έρωτας και ο βήχας, λένε, πως δεν κρύβονται. Το ίδιο συμβαίνει και με το κύρος που αποπνέει αυτό το θαυμάσιο roadster.
Ο 6κύλινδρος 24βάλβιδος κινητήρας των 1.991 κ.εκ. θα εντυπωσιάσει με την πολύ καλή ροπή του, καθώς και με την άμεση απόκρισή του από τις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Τα υψηλής απόδοσης φρένα είναι συνδυασμός άρτιων σχεδιαστικών επιλογών και κορυφαίας ποιότητας υλικών. Αποτέλεσμα αυτών, είναι η αίσθηση άνεσης και ασφάλειας που νοιώθει ο οδηγός.
Η ηλεκτρονική διαχείρηση, καθώς και οι εξελιγμένοι αισθητήρες του κινητήρα, φροντίζουν, ώστε να λειτουργεί απροβλημάτιστα για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, ανεξαρτήτως συνθηκών.
Η καμπίνα της Ζ3 διακρίνεται για τη σωστή εργονομία της και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Ωστόσο, η αισθητική της είναι μάλλον συντηρητική.
Ο στάνταρ εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει αερόσακο οδηγού, πλευρικές μπάρες και προεντατήρες στις ζώνες. Ως έξτρα διατίθενται, αερόσακος συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι και προστατευτικές μπάρες πίσω από τα προσκέφαλα.
Ο μυώδης προφυλακτήρας και τα τονισμένα φτερά δίνουν την εντύπωση ενός άγριου, σε συμπεριφορά, αυτοκινήτου. Ομως, η επιθετικότητα του μοντέλου, εξαντλείται στο σχεδιασμό του. Ενα από τα ατού της Ζ3 είναι και η φιλικότητά της προς το χρήστη.
Η πίσω όψη της Ζ3 είναι σαφώς πιο συντηρητική, ωστόσο διατηρεί τα ενδοοικογενειακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμη.

 
 BMW Z3 2.0 (1998 - 2003)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Περισσότερες φωτογραφίες