H κάμπριο εκδοχή του Citroen C3 φέρει τον κωδικό Pluriel, ο οποίος στη γαλλική γλώσσα σημαίνει "πληθυντικός". Όχι τυχαία, ο πληθυντικός αριθμός είναι απαραίτητος για να περιγραφούν οι μορφές που μπορεί να λάβει το όχημα της Citroen.
Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση του ζητήματος "κάμπριο" καθώς η Γαλλική φίρμα επέλεξε να κινηθεί ανάμεσα στην "πατροπαράδοτη" λύση της υφασμάτινης οροφής και το μοντέρνο trend των σκληρών αναδιπλούμενων οροφών.
Το Pluriel λοιπόν διαθέτει συρόμενη υφασμάτινη οροφή, με αφαιρούμενα πλευρικά τόξα εκατέρωθεν της, ενώ ολόκληρο το πίσω παρμπρίζ αναδιπλώνεται επίσης και αποθηκεύεται μαζί με το μαλακό τμήμα της οροφής στο χώρο αποσκευών.
Παρά τις όποιες δυσκολίες που εμφανίζει η διαδικασία μετατροπής του και την εξοικείωση που χρειάζεται, το Γαλλικό μικρό λαμβάνει τη μορφή οχήματος με πανοραμική ανοικτή οροφή, κατόπιν γίνεται γνήσιο κάμπριο χωρίς μπάρες οροφής ενώ ακόμη μπορεί να διαμορφωθεί σε διθέσιο κάμπριο με μεγάλο χώρο αποσκευών χάρη στα πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματά του.
Η αισθητική είναι πολύ ξεχωριστή, νεανική και χαρούμενη χάρη στα
αρκετά επιθετικά φωτιστικά σώματα
στο εμπρός μέρος, τις έντονες καμπύλες σε κάθε επιφάνεια του
αμαξώματος, τους όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς ανάμεσα στα τόξα της οροφής και το κυρίως αμάξωμα αλλά και λόγω του αρκετά μεγάλου ύψους που χαρακτηρίζει συνολικά το αυτοκίνητο. Παρά το στοιχείο αυτό, το Citroen C3 Pluriel δεν επηρεάζεται σημαντικά από πλευρικούς ανέμους και προβάλλει ένα οδηγικό προφίλ με σταθερότητα στην εθνική οδό και καλό σε αίσθηση τιμόνι όσο η ταχύτητα κίνησης αυξάνεται.
Ταλαντώσεις δε λείπουν όταν το όχημα περνά από συνεχείς οδικές ανωμαλίες ενώ και ορισμένοι τριγμοί κάνουν την εμφάνισή τους κυρίως από το πλαίσιο του παρμπρίζ. Επίσης είναι αρκετά έντονοι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Σε δρόμο με στροφές η συμπεριφορά είναι καλή με κάποιες τάσεις υποστροφής να ελέγχονται εύκολα με το τιμόνι.
Το τελευταίο θα ικανοποιήσει ιδιαίτερα εντός πόλης όπου η ταχύτητα κίνησης είναι πιο μικρή και η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης πιο μεγάλη. Το δε αυτοματο-σειριακό κιβώτιο Sensodrive απαιτεί ένα διάστημα προσαρμογής από τον οδηγό σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του.
Κινητήρας
Ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας των 1,6 λίτρων της Citroen δε χρειάζεται πολλές συστάσεις. Αποδίδει 110 ονομαστικούς ίππους (116 στο δυναμόμετρο) και παρέχει καλές επιδόσεις στο C3 Pluriel των 1.219 κιλών.
Τόσο η ελαστικότητα όσο και το τράβηγμα που εμφανίζει κυμαίνονται σε καλά επίπεδα. Το κιβώτιο Sensodrive είναι αρκετά ευχάριστο και παρέχει άνετες μετακινήσεις εντός πόλεως. Κάποια εξοικείωση απαιτείται κυρίως στη σειριακή λειτουργία καθώς και στην επιλογή των σχέσεων με τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι.
Εσωτερικό
Ευχάριστο αισθητικά και αρκετά καλό από πλευράς
ποιότητας είναι το εσωτερικό του C3 Pluriel.
Το ταμπλό του Pluriel δε διαφέρει από αυτό των πεντάθυρων εκδόσεων του C3, όμως η διχρωμία των σκληρών πλαστικών τμημάτων προσθέτει πολλούς πόντους στο τελικό αποτέλεσμα. Διαφοροποιημένη έναντι των κλειστών C3 είναι η σχεδίαση στο εσωτερικών των θυρών με βασικά νέα στοιχεία να αποτελούν οι μεταλλικές μπάρες-χειρολαβές καθώς και η βαφή του άνω εσωτερικού τμήματος της πόρτας στο χρώμα του αμαξώματος. Η σχετικά ανυψωμένη θέση οδήγησης και η καλή ορατότητα είναι μερικά ακόμη γνωρίσματα της καμπίνας ενώ σε ό,τι αφορά τους χώρους στο πίσω κάθισμα θα χρειαστούν συμβιβασμοί από υψηλόσωμα άτομα σε ό,τι αφορά το χώρο για τα πόδια τους. Ο χώρος αποσκευών είναι καλός σε μέγεθος.
Μας άρεσε
Ο πολυσχιδής νεανικός και ευχάριστος χαρακτήρας του, η ισχύς του κινητήρα και η γενικότερη αίσθηση ότι φέρει μεγάλες δόσεις ευρωπαϊκού design.
Δε μας άρεσε
Η δυσκολία στην αποθήκευση των τόξων της οροφής, η εξοικείωση που απαιτεί η "μετατροπή" του σε πλήρως ανοικτό όχημα, το αμάξωμα είναι αρκετά ογκώδες.