Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2005
Πρώτη επαφή
Αναγέννηση!
Στο δρόμο
Πιο ευχάριστο και πιο “σίγουρο”σε κάθε διαδρομή
Οι μεγάλες τεχνικές αλλαγές σε αναρτήσεις και πλαίσιο αλλά ο περιορισμός του βάρους σχεδόν σε ανάλογα επίπεδα με αυτά του απερχόμενου Passat έχουν άμεσο θετικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο κινείται το μεσαίο VW στο δρόμο. Η αυξημένη ακαμψία αλλά κυρίως η προφανώς καλύτερη κατανομή και εξισορρόπηση των μαζών στους δύο άξονες καθιστούν το Passat πολύ ευχάριστο σε κάθε διαδρομή. Σε δρόμο με στροφές και οδηγώντας τη δίλιτρη έκδοση των 150 ίππων το αυτοκίνητο επέδειξε υψηλού επιπέδου σταθερότητα χωρίς να εμφανίζει ακόμη και μικρές φυσιολογικές τάσεις υποστροφής. Το σύστημα διεύθυνσης είναι εντελώς νέο και διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Όπως και σε άλλα οχήματα του Γερμανικού ομίλου με αντίστοιχο σύστημα η αίσθηση είναι πολύ καλή (σχετικά ελαφριά σε κάποιες συνθήκες χωρίς να προβληματίζει), όμως το βασικό γνώρισμα είναι η κορυφαία κατευθυντικότητα. Το ESP θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό αλλά φάνηκε ότι μόνο σε πολύ ακραίες καταστάσεις θα χρειαστεί η συνδρομή του. Αφήνοντας τον δρόμο με στροφές όπου το Passat έδειξε να είναι "αποτελεσματικό" σε γρήγορη οδήγηση και εισερχόμενοι στον αυτοκινητόδρομο οι εντυπώσεις που άφησε το αυτοκίνητο ήταν εύλογα πολύ καλές. Το Passat ταξιδεύει παρέχοντας υψηλού επιπέδου άνεση και γεμίζει τον οδηγό με ασφάλεια. Αυτό που μένει είναι να δούμε εάν στους ελληνικούς δρόμους θα μπορέσει να αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή της κατηγορίας.
Στην ευθεία η σταθερότητα είναι κορυφαίου επιπέδου, αντάξιου του ονόματος της VW.
To νέο Passat είναι ουδέτερο στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ενώ στρίβει γρήγορα, χωρίς αντιδράσεις και με μια αξιόλογη φυσικότητα.


 
 Νέο Volkswagen Passat
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια