Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/11/2005
Test mtx
Reborn!
Κινητήρας
Το νέο Getz βρήκε έναν άξιο σύμμαχο στο πρόσωπο του νέου 16βάλβιδου κινητήρα των 1,4 λίτρων. Ροπάτος, ελαστικός αλλά και θορυβώδης, καταφέρνει να προσδώσει στο όχημα πολύ καλές επιδόσεις -σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό- τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται διαθέτει αυτή τη χαλαρή αίσθηση στο λεβιέ, αν και η λειτουργία του συνολικά κρίνεται καλή. Σε σχέση τώρα με το μοτέρ των 1,3 λίτρων που αντικαθιστά εμφανίζει σαφώς πιο καλές επιδόσεις σε όλους τους τομείς. Από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι γρηγορότερο κατά 2,4 δλ., στα 60-100 χλμ./ώρα ταχύτερο κατά 3,6 δλ., ενώ και στα 80-120 χλμ./ώρα είναι κατά 7,8 δλ. γρηγορότερο!

 
 Hyundai Getz 1,4 16V face lift
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές εξωτερικά …
Οι αλλαγές εσωτερικά…
Οδική συμπεριφορά
Χώροι
Κινητήρας