Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/2/2007
Πρώτη επαφή
Για Sπορτίφ και Rαcing Τyp(e)ους
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 4548 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/2/2007
Ο κινητήρας του Type R είναι ο γνωστός δίλιτρος κινητήρας της Honda, ο οποίος ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και βύθισης εκκεντροφόρων (i-VTEC), ενώ σε αντίθεση με τον 1,8 λίτρων κινητήρα του Type S, εκείνος έχει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Ο υπερτετράγωνος δίλιτρος κινητήρας έχει δεχθεί σειρά βελτιώσεων στο σύστημα εισαγωγής (αυλούς και πολλαπλή εισαγωγής) και ελαφρωμένο βολάν, έτσι ώστε να αποδίδει πιο γραμμικά την απόδοσή του, ενώ το σύστημα drive by wire του πεντάλ του γκαζιού επιτρέπει καλύτερη απόκριση, ανεξαρτήτως στροφών λειτουργίας. Τώρα που είπαμε στροφές, εκείνες ανέβηκαν στις 7.900 σ.α.λ. (από 7.400 σ.α.λ. του προηγούμενου), εξασφαλίζοντας βέβαια και το γνωστό εθιστικό στρίγκο ήχο του προηγούμενου. Η λειτουργία του είναι όντως πιο γραμμική και απουσιάζει εκείνο το σκαλοπάτι ισχύος, ενώ ο συνδυασμός του με το κιβώτιο για άλλη μια φορά είναι εκπληκτικός. Σημειώνεται ότι το κιβώτιο είναι το ίδιο με το παλαιότερο Type R, αλλά έχει πιο σφιχτή κλιμάκωση.
Ο δίλιτρος i-VTEC της Honda επιστρατεύθηκε και για το νέο Type R, έγινε όμως πιο πολιτισμένος στη λειτουργία του και πιο άμεσος στην απόκριση, χωρίς να χάσει σε αγωνιστική χροιά.

 
 Honda Civic Type R και Type S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Ηonda Civic TypeS