Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/3/2007
Test mtx
Τρίτη και φαρμακερή
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 23968 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/3/2007
Φοβερό στην άσφαλτο, “παιχνίδι"”στο χώμα
Σημαντικά βελτιωμένη είναι η οδική συμπεριφορά του νέας γενιάς CR-V στην άσφαλτο. Το γεγονός αυτό κατατάσσει το νέο SUV της Honda ανάμεσα στα καλύτερα οχήματα της κλάσης στον τομέα αυτό, κάτι που οφείλεται, κατά την άποψή μας, πρωτίστως στο χαμηλότερο πλέον κέντρο βάρους και εν συνεχεία στο αυξημένο πλάτος του αμαξώματος. Οι κλίσεις στις στροφές είναι αρκετά περιορισμένες, ενώ αυτό που μένει στον οδηγό είναι η πολύ καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης σε δρόμο με στροφές. Δεν πρόκειται για το τέλειο (υπάρχουν π.χ. κάποιες αργές επιστροφές στη θέση της ευθείας), όμως ο τρόπος με τον οποίο ελέγχεται το εμπρός μέρος και η περιορισμένης έκτασης υποστροφή, που εμφανίζει το όχημα, κερδίζουν αμέσως την εμπιστοσύνη του οδηγού. Πρόκειται επί της ουσίας για μια συμπεριφορά, που μπορεί να χαρακτηριστεί "αντίστοιχη επιβατικού", χωρίς αυτό να είναι απλώς ένα κλισέ. Στο χώμα, και με το VSA στη θέση "OFF", είναι μεγάλα τα περιθώρια για παιχνίδια σε "πατημένα" εδάφη, όπου τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά του τιμονιού είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα. Σε πιο σκληρές διαδρομές, οι δυνατότητες του CR-V θα περιοριστούν από τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος (185 χλστ., η εργοστασιακή μέτρηση) και ίσως και από τα ελαστικά, εάν βρεθεί σε λασπώδες πέρασμα. Οι επιβάτες δε θα ενοχληθούν πάντως από τη διέλευση πάνω από πέτρες κ.λ.π.
Σύστημα τετρακίνησης
Το σύστημα τετρακίνησης του νέου CR-V βασίζεται στο προηγούμενο (Real Time), το οποίο είναι αυτόματο και εξελίχθηκε περαιτέρω, ώστε να μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα. Στην πράξη, η όλη διαδικασία είναι πιο ήσυχη και πολιτισμένη από ό,τι στο παρελθόν, χωρίς πάντως να απουσιάζει το σπινάρισμα των τροχών σε σχετικά απότομη επιτάχυνση από στάση και ειδικά σε ολισθηρό έδαφος. Σε εκτός δρόμου διαδρομές πάντως, το όλο σύστημα έδειξε ότι μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να ξεπεράσει κάποια δύσκολα σημεία και να κινηθεί με ασφάλεια. Κάποιο σύστημα κλειδώματος της αναλογίας θα ήταν, πάντως, ευπρόσδεκτο.
honda cr-v - Η τρίτη γενιά του CR-V καλείται να φανεί αντάξια των προκατόχων της (2,5 εκ. οχήματα σε 160 χώρες). Οι προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο δείχνουν ότι πληρούνται.
 Νέο Honda CR-V 2,0 : Φοβερό στην άσφαλτο,
Πολύ σταθερό και ευχάριστο σε δρόμο με στροφές, το CR-V ξεδιπλώνει ένα ζωηρό χαρακτήρα, που "σηκώνει" αρκετή πίεση.

honda cr-v - Η τρίτη γενιά του CR-V καλείται να φανεί αντάξια των προκατόχων της (2,5 εκ. οχήματα σε 160 χώρες). Οι προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο δείχνουν ότι πληρούνται.
 Νέο Honda CR-V 2,0 : Φοβερό στην άσφαλτο,
Σε χωμάτινες διαδρομές (ειδικά σε πατημένες) το CR-V είναι απόλυτα ευχάριστο και ελεγχόμενο.

 
 Νέο Honda CR-V 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις