Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2007
Test mtx
Ο άλλος του… εαυτός
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 31412 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Ευχάριστο σε κάθε είδους δρόμο…
Το Sedici εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο από τη μία ορίζει αυξημένες δυνατότητες σε εκτός δρόμου διαδρομές, ωστόσο από την άλλη, το χαμηλό ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και η μικρή διαδρομή της ανάρτησης (για SUV) δεν τις αφήνει να φανερωθούν. Αυτό γιατί, πρωταρχικός σκοπός της Fiat ήταν η πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε ασφάλτινες διαδρομές, με συγκρατημένα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά κίνησης.
Στην άσφαλτο
Έτσι, το Sedici παρουσιάζει σταθερότητα και ουδετερότητα στο όριο ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο (στάνταρ στην έκδοση της δοκιμής), με το σύστημα διεύθυνσης να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του. Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, κάτι που εκτιμάται και σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Εκτός δρόμου
Εκεί, το Sedici θα εκδηλώσει προθυμία να κινηθεί ευχάριστα σε πατημένα κομμάτια χωρίς περιορισμούς, ενώ τα πράγματα θα γίνουν δύσκολα, αν μπροστά του βρεθεί λάσπη και -ακόμα χειρότερα- δύσκολα εμπόδια.
Σύστημα τετρακίνησης
To σύστημα τετρακίνησης του Sedici είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο και μέσω διακόπτη από το εσωτερικό του, μπορεί ο οδηγός να αλλάξει από την αρχική μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, στη μεταφορά και ροπή στους πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ μπορεί και να "κλειδώσει" την τετρακίνηση σε ποσοστό 50-50 ανά άξονα, μέχρι όμως τα 60 χλμ./ώρα.

 
 Fiat Sedici 1,6 4X4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις