Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Σοφή επιλογή
Στον περσινό Γύρο 4Χ4 το Hyundai Santa Fe μας είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις από τη συμπεριφορά και τις ικανότητές του εκτός δρόμου. Φέτος, αποφασίσαμε να πάρουμε μαζί μας την diesel έκδοση του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να διαπιστώσουμε τις διαφορές από τη βενζινοκίνητη έκδοση στην πράξη. Ύστερα, λοιπόν, από περίπου 160 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, η εκτίμηση όλων όσων οδήγησαν το αυτοκίνητο με τον diesel κινητήρα των 2,2 λίτρων ήταν καθολική. Ο συνδυασμός των πολύ καλών εκτός δρόμου χαρακτηριστικών του Santa Fe (σωστό στήσιμο, τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος, εξαιρετική άνεση) με τον πετρελαιοκινητήρα των 335 Nm ροπής από τις 2.500 κιόλας στροφές (ισχύς 155 PS) δημιούργησε ένα εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου σύνολο, που δεν αντιμετώπισε κανενός είδους πρόβλημα. Σύστημα τετρακίνησης Αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο μεταφέρει ροπή έως και σε ποσοστό 50:50 σε εμπρός και πίσω άξονα. Υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 8,1 ¶νεση 8,8 Κινητήρας 9,0 Κιβώτιο 7,9 Φρένα 8,0 *Με άριστα το 10