Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Σίγουρο χαρτί!
Για μια ακόμη χρονιά, το Suzuki Grand Vitara επιβεβαίωσε το σκληροτράχηλό του χαρακτήρα και κινήθηκε χωρίς προβλήματα στις εκτός δρόμου διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις. Η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση του αυτοκινήτου και το επαρκέστατο σύστημα διεύθυνσης, σε συνδυασμό φυσικά και με τη μόνιμη τετρακίνηση, έχουν δημιουργήσει ένα πολύ καλό 4κίνητο μεσαίο SUV, με το επιπλέον πλεονέκτημα της πολύ καλής τιμής αγοράς του (27.500 ευρώ κοστίζει η βασική έκδοση). Και στον τομέα της άνεσης, το Grand Vitara κατάφερε να επιδείξει μια αποτελεσματική απορρόφηση των ανωμαλιών των κακοτράχαλων εδαφών. Από πλευράς κινητήρα, το 2λιτρο μοτέρ των 140 ίππων για μια ακόμη φορά έδειξε ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις στις απαιτήσεις του οδηγού, όντας συνολικά μέτριο σε απόδοση. Σύστημα τετρακίνησης Μόνιμη τετρακίνηση (ποσοστό μετάδοσης κίνησης 47:53 εμπρός-πίσω) με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 8,4 ¶νεση 7,8 Κινητήρας 7,6 Κιβώτιο 7,6 Φρένα 8,2 *Με άριστα το 10