Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Δυνατό και ικανό
Η κορυφαία έκδοση των 3,2 λίτρων του Opel Antara τα κατάφερε σχετικά καλά στις ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις όπου κινηθήκαμε, παρ' ότι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου "κοιτάει" περισσότερο προς την άσφαλτο (μικρότερη απόσταση από το έδαφος, απουσία κλειδώματος τετρακίνησης κ.λ.π.). Ακόμη και έτσι όμως, η ηλεκτρονική τετρακίνηση και η αρκετή ροπή του V6 κινητήρα του Antara 3,2, μας επέτρεψαν να κινηθούμε αρκετά γρήγορα και με ασφάλεια στις χωμάτινες ειδικές, με το ακριβές τιμόνι και το ESP να εξασφαλίζουν τη διατήρηση μιας ουδέτερης συμπεριφοράς. Σε πολύ καλά επίπεδα ήταν και η άνεση που προσέφερε το Antara, αφού το φιλτράρισμα των ανωμαλιών του δρόμου ήταν από τα πιο αποτελεσματικά μεταξύ των αυτοκινήτων που πήραν μέρος στο φετινό Γύρο 4Χ4. Αν, μάλιστα, το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο ήταν λίγο πιο "κοντό", τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα. Σύστημα τετρακίνησης Υπό κανονικές συνθήκες το Antara είναι προσθιοκίνητο, όταν όμως χρειαστεί, η ροπή κατανέμεται αυτόματα έως και σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 7,7 ¶νεση 8,2 Κινητήρας 8,3 Κιβώτιο 7,5 Φρένα 8,2 *Με άριστα το 10