Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2008
TEST
To GT που έλειπε
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 21387 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Σπορ στοιχεία με δύναμη
Οδηγικά, η έκδοση GT είναι σαφώς πιο σφιχτή από τις απλές εκδόσεις, μέσω των νέων αμορτισέρ και ελατηρίων που έχουν τοποθετηθεί (της SkodaMotorsport), προκειμένου να προσδώσουν πιο σπορτίφ συμπεριφορά. Η άνεση, πάντως, και παρά την επιλογή 17 ιντσών ζαντών και χαμηλού προφίλ ελαστικών δεν πάει περίπατο, παραμένοντας έτσι σε καλά επίπεδα. Το αμάξωμα παρουσιάζει σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου μέσω της ανάρτησης, παρέχοντας παράλληλα καλύτερη αίσθηση στον οδηγό μέσω του πιο σφιχτού σε αίσθηση, συστήματος διεύθυνσης. Οι 201 υπερτροφοδοτούμενοι ίπποι αρκούν για να σπάσουν την πρόσφυση των τροχών και ιδιαίτερα σε βίαιες εκκινήσεις, αλλά και σε γλιστερά στριφτερά κομμάτια εκεί, όπου χρειάζεται κάποια στοιχειώδης σύνεση στο γκάζι, με δεδομένη την απουσία του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (ESP) -διαθέτει μόνο ΑSR (σύστημα αντισπίν). Η υποστροφή, πάντως, είναι απότομη μόνο σε τέτοιες συνθήκες, αφού αντίθετα (σε καλό οδόστρωμα) το αμάξωμα χαρακτηρίζεται στις περισσότερες των περιπτώσεων από ουδέτερες αντιδράσεις.
Η υποστροφή δε λείπει από το μενού της οδικής συμπεριφοράς της Octavia 5 GT, αφού οι 201 ίπποι σε γλιστερές επιφάνειες δεν μπορούν να περάσουν ομαλά.

Η ποιότητα κύλισης είναι ελαφρώς υποδεέστερη από αυτήν που έχουμε συνηθίσει από τις νορμάλ εκδόσεις της Octavia 5, ωστόσο η άνεση, παρά την πιο σφιχτή ανάρτηση, κυμαίνεται σε καλά για την κατηγορία επίπεδα.

 
 Skoda Octavia 5 GT (1,8 TSI 200PS)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό – Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας – Επιδόσεις