Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/7/2008
TEST
Όλο προσόντα…
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 19538 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
Νέος κινητήρας και νέο κιβώτιο
Ο δίλιτρος κινητήρας του Accord είναι νέος και αν και έχει παραπλήσια απόδοση και ροπή με τον προηγούμενο S20, παρουσιάζει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Πιο συγκεκριμένα, οι 156 δυναμομετρημένοι ίπποι του αποδίδονται σε ελαφρώς πιο αυξημένες στροφές από το παρελθόν. Ο κινητήρας αυτός της σειράς R20A3 εφαρμόζει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (i-VTEC), ενώ βασική του αλλαγή είναι ότι περιλαμβάνει αυξημένης διαμέτρου βαλβίδες εισαγωγής, καλύτερη βύθιση και καλύτερη ροή αερίων εισαγωγής και εξαγωγής, που του χαρίζουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας και η λειτουργία του ικανοποιεί με την ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο κλειστής κλιμάκωσης (έναντι του 5τάχυτου του παρελθόντος).

 
 Honda Accord 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Highlights τεχνολογίας