Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/2/2009
TEST
Επί της ουσίας...
Ο 1.400άρης TSI
Διαβάστηκε από 43665 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/2/2009
Η προσθήκη του υπερτροφοδοτούμενου 1.400άρη TSI κινητήρα κάτω από το καπό της Octavia5 αναβαθμίζει σημαντικά τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, σε σχέση με τις εκδόσεις που έφεραν τους απερχόμενους πλέον από την αγορά 1,6 FSI και 1,6 MPI. Πρόκειται για το γνώριμο από το Group VW μοτέρ, που και στην περίπτωση του μεσαίου Skoda, αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά "λίρα 100". Η ροπή των 200 Nm αποδίδεται πολύ γραμμικά από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 9,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 203 χλμ./ώρα. Με αυτά τα δεδομένα, η μέση κατανάλωση βενζίνης, σύμφωνα με τη Skoda, είναι 6,6 λίτρα, ενώ ο μέσος όρος εκπομπών CO2 είναι 154 γρ./χλμ. Στην πράξη, η Octavia5 με τον εν λόγω κινητήρα κινείται πραγματικά σβέλτα, ιδιαίτερα στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, με πολύ λογικά επίπεδα θορύβου.
O TSI σε σχέση με τον 1,6 FSI
Σε σχέση με τον 1,6 FSI τον οποίο διαδέχεται, τα "νούμερα" του 1,4 TSI δείχνουν γιατί είναι σαφώς καλύτερος. Έτσι βλέπουμε ότι ο TSI:
• Έχει περισσότερη ροπή σε μεγαλύτερο εύρος στροφών λειτουργίας (200 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ., έναντι 166 Nm/4.140 σ.α.λ. του FSI).
• Επιταχύνει την Octavia5 πολύ πιο γρήγορα τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. έναντι 12,0 δλ.
- 60-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ. έναντι 12,4 δλ.
- 80-120 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. έναντι 20,3 δλ.
• Έχουν την ίδια μέση κατανάλωση (6,6 λίτρα/100 χλμ.)
• Εκπέμπει κατά μέσο όρο λιγότερο CO2 (154 γρ./χλμ. έναντι 158 γρ./χλμ.)
• Παράγει συνολικά μικρότερα επίπεδα θορύβου

 
 Ανανεωμένο Skoda Octavia 5 1,4 TSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ο 1.400άρης TSI
Πιο ευχάριστο εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά