Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/8/2009
TEST
Στα χνάρια του Golf
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 20918 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/8/2009
Με καλές επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση
Το μοτέρ των 1,4 λτ., απόδοσης 92 ίππων, στο δυναμόμετρο προσφέρει καλές επιδόσεις.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. που κινεί το Polo με ισχύ 85 ονομαστικών ίππων (92 στο δυναμόμετρο), εμφανίζει καλό τράβηγμα, ελαστικότητα και προθυμία στο να ανεβάζει ρυθμούς μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, επιταχύνοντας σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1,1 περίπου τόνων. Ωστόσο έχει χάσει λίγη από τη ζωντάνια του παλαιότερου, γεγονός που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις, αφού από το προγενέστερο Polo είναι πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 1 δλ., στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχ. κατά 1,2 δλ. και στα 80-120 χλμ./ώρα κατά 3 δλ. H παρουσία του κινητήρα του Polo γίνεται αισθητή στην καμπίνα των επιβατών, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και δεν ταιριάζει με το συνολικά πολιτισμένο και άνετο χαρακτήρα του. To Euro 5 1,4 MPI μοτέρ του καινούργιου Polo φέρει νέα ηλεκτρονική μονάδα και σύστημα ψεκασμού, εμφανίζοντας χαμηλότερη κατά 0,4 λτ./100 χλμ. κατανάλωση βενζίνης, καθώς και μειωμένες κατά 11 γρ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 χλμ./ώρα70,6
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα69,8
5η ταχ. 120 χλμ./ώρα72,8
5η ταχ. 140 χλμ./ώρα75,1
Ρελαντί48,8
Μέσος όρος67,42

 
 VW Polo 1,4 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία