Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/11/2009
TEST
Έχει τον πρώτο λόγο…
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 65852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2009
Ισχυρό μοτέρ - γρήγορο Steptronic
Η μοναδική επιλογή βενζινοκινητήρα προς το παρόν, ο δυνατός 3λιτρος των 258 ίππων, προσδίδει στην X1 έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά, εξασφαλίζοντας πολύ γρήγορα ταξίδια.
Με το λανσάρισμα της X1 η BMW προσφέρει για το νέο μοντέλο της μόνο ένα βενζινοκινητήρα, τον 6κύλινδρο των 3,0 λίτρων (από το καλοκαίρι και 2λιτρος 143 ίππων, μόνο όμως σε πισωκίνητη έκδοση). Πρόκειται για ένα πολύ ισχυρό μηχανικό σύνολο, που αποδίδει 258 ονομαστικούς ίππους και στα highlights του περιλαμβάνονται 24 βαλβίδες με μεταβλητό χρονισμό, ελαφρά υλικά κατασκευής, όπως μαγνήσιο και αλουμίνιο (που μειώνουν το βάρος του), αλλά και το σύστημα ρύθμισης των εκκεντροφόρων double VANOS. Η μέγιστη απόδοση της ροπής (310 Nm) είναι διαθέσιμη μόλις από τις 2.600 σ.α.λ., γεγονός που συνεπάγεται ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και από τις χαμηλές στροφές μια γεμάτη και συνεχώς αυξανόμενη δύναμη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις, εκεί όπου η Χ1 αποδείχθηκε αρκετά γρήγορη. Το κιβώτιο, από την πλευρά του, είναι το αυτόματο-σειριακό Steptronic, το οποίο έχει πολύ καλή λειτουργία κυρίως στη χειροκίνητη και στην αυτόματη Sport επιλογή.

 
 Νέα BMW X1 xDrive 28i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Κινητήρας - Κιβώτιο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα