Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/9/2010
Πρώτη επαφή
Τα δόντια του Λύκου* (*Amarok = Λύκος, στη γλώσσα των Ίνουιτ, μίας φυλής των Εσκιμώων της Αλάσκας, της Γροιλανδίας και του Καναδά.)
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 15061 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/9/2010
Ικανοί με απόδοση 122 και 163 ίππων
Το νέο Amarok της VW διατίθεται με δύο κινητήρες πετρελαίου με τεχνολογία Common Rail, που πληρούν προδιαγραφές Euro5. Ο αρχικός είναι ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος Bi-TDI, με ισχύ 122 ίππων και 340 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το δεύτερο (και σημαντικότερο τεχνολογικά) μηχανικό σύνολο, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αυτοκινήτου, φέρει ένα σύστημα δύο υπερτροφοδοτών (Bi-Turbo), το οποίο αποδίδει μέγιστη ισχύ 163 ίππων από τις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm από τις 1.500-2.000. Επίσης, και τα δύο μοτέρ του γερμανικού ελαφρού ημιφορτηγού της VW συνδυάζονται με 6τάχυτο κιβώτιο, με αραιή κλιμάκωση. Στο δρόμο το Amarok με τον κινητήρα των 163 ίππων παρουσιάζει κάποια αδυναμία μέχρι τις 1.300 σ.α.λ., όμως από εκεί και πάνω έως και τις 3.000 σ.α.λ., παράγει τη δύναμή του με ομαλό τρόπο και διατηρώντας χαμηλά επίπεδα θορύβου. Βασικό χαρακτηριστικό των δύο κινητήρων του γερμανικού επαγγελματικού μοντέλου είναι η χαμηλή μέση κατανάλωση, η οποία περιορίζεται στα 7,9 λτ./100 χλμ. σε αυτό με τους 163 ίππους και στα 7,6 λτ./100 χλμ. για το μοτέρ με τους 122 ίππους.

 
 Νέο VW Amarok
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Σταθερό στην άσφαλτο, σκληροτράχηλο στο χώμα
Eσωτερικό
Η μεγαλύτερη καρότσα στα Double Cab
Τεχνικά χαρακτηριστικά