Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/11/2010
Συγκριτικό Test
Οικολογία και οικονομία
Κινητήρες - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 38210 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/11/2010
Αlfa mia!
Η Alfa Romeo Giullieta εφοδιάζεται με το hi-tech, τούρμπο και άμεσου ψεκασμού κινητήρα 1,4 TB με τεχνολογία Multiair, που αποδίδει 170 ίππους. Επίσης έχει το πλεονέκτημα του συστήματος Alfa DNA, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τρία προγράμματα εκείνο που επιθυμεί για βασικές λειτουργίες, όπως τιμόνι, λειτουργία ESP, απόκριση και απόδοση κινητήρα. Αρκετά πιο πίσω ακολουθούν τα μοντέλα του ομίλου VW (A3, Leon και Golf), που μοιράζονται τον 8βάλβιδο 1,2 TSI κινητήρα με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό επίσης, που αποδίδει 118 δυναμομετρημένους ίππους στο Golf, 119 στο Leon και 120 στο Α30. Το ατμοσφαιρικό μοτέρ του Honda Civic έχει κυβισμό 1,4 λίτρων και βασίζεται στην τεχνολογία i-VTEC για να αποδώσει 100 ίππους. Σε απόδοση φυσικά ξεχωρίζει ο κινητήρας της Alfa σε όλο το φάσμα στροφών (ειδικά με επιλεγμένο το πρόγραμμα Dynamic), ενώ ο 1,2 TSI δείχνει μια μικρή υστέρηση απόκρισης πολύ χαμηλά, αποδίδοντας όμως εξαιρετικά στις μεσαίες στροφές. Τέλος, το μοτέρ του Civic χαμηλά δεν είναι ιδιαίτερα ροπάτο και είναι πιο τραχύ. Golf και Leon είναι τα πιο οικονομικά (5,7 λτ./100 χλμ.), αλλά η Giulietta εντυπωσιάζει και πάλι, αφού καταναλώνει μόλις 0,1 λτ./100 χλμ. παραπάνω, έχοντας όμως 170 άλογα. Στον τομέα των επιδόσεων, η Giulietta είναι σε άλλη κλάση τόσο από στάση, όσο και σε ρεπρίζ. Από τα μοντέλα του ομίλου VW, τη μάχη κερδίζει το Golf λόγω πιο κοντής κλιμάκωσης στο 6τάχυτο κιβώτιο που διαθέτει (όπως και τα υπόλοιπα).
Ελαστικός και εύστροφος ο τεχνολογία i-VTEC κινητήρας του Honda Civic, υστερεί όμως σε ροπή απέναντι στους τούρμπο ανταγωνιστές του.
Εντυπωσιάζει τόσο με την απόδοση, όσο και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων του ο 1,4 τούρμπο κινητήρας της Giulietta χάρη στην τεχνολογία Multiair.
Α3, Leon και Golf μοιράζονται τον ίδιο 1,2 TSI κινητήρα που διακρίνεται για τη λειτουργία του στις μεσαίες στροφές και την οικονομία καυσίμου.
Το σύστημα Start/Stop του εικονιζόμενου Α3 και της Giulietta συμβάλει ιδιαίτερα στην μείωση της κατανάλωσης

 
 5 μικρομεσαία hatchback με τις μικρότερες εκπομπές CO2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τιμές - Εξοπλισμός
Κινητήρες - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Συμπέρασμα
Εξοπλισμός - Tιμή- Εξωτερικές διαστάσεις- Εγγυήσεις- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι