Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/4/2011
Συγκριτικό Test
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 39578 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/4/2011
Περισσότερο ισορροπημένο το Jetta
Το πιο σφιχτό Cruze από την πλευρά του, είναι και αυτό σταθερό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, όμως, έναντι του Jetta, χάνει κυρίως ως προς την αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού. Το Civic με τη σειρά του είναι ευχάριστο, ασφαλές και άνετο στο δρόμο, ωστόσο οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι έντονες και η υποστροφή έρχεται λίγο πιο συχνά σε συνθήκες πίεσης. Έχει πάντως τα πλέον αποτελεσματικά φρένα του συγκριτικού. Διακριτικά σπορτίφ και ασφαλές σε κάθε διαδρομή είναι και το Lancer 1,8, που ξεχωρίζει και για την πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση. Το Impreza από την πλευρά του είναι ξεχωριστή περίπτωση, αφού η εξελιγμένη τετρακίνηση Symmetrical AWD προσφέρει σταθερότητα και ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, ενώ η πολύ μαλακή ανάρτηση συνηγορεί στην πολύ καλή άνεση, όμως οδηγεί στην εμφάνιση μεγάλων κλίσεων από το αμάξωμα στις στροφές.
Jet lag δημιουργεί στον ανταγωνισμό η έλευση του νέου VW Jetta, το οποίο στοχεύει απευθείας στην κορυφή των μικρομεσαίων σεντάν. Απέναντί του βρίσκει 4 πολύ αξιόλογες προτάσεις που έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού.
Τo Jetta διακρίνεται για την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση, όντας επιπλέον ασφαλές στις στροφές και με μικρές κλίσεις από το αμάξωμα.
Jet lag δημιουργεί στον ανταγωνισμό η έλευση του νέου VW Jetta, το οποίο στοχεύει απευθείας στην κορυφή των μικρομεσαίων σεντάν. Απέναντί του βρίσκει 4 πολύ αξιόλογες προτάσεις που έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού.
Το Cruze στο δρόμο εμφανίζεται άνετο και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το στάνταρ ESP αυξάνει τα επίπεδα της ενεργητικής ασφάλειας.

 
 Το νέο VW Jetta απέναντι σε 4 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Value for Money
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Θόρυβος
Στο δρόμο
Η τετρακίνηση του Impreza
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή- Βαθμολογία