Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/5/2011
Πρώτη επαφή
Opel Corsa OPC Nurburgring Edition
Hard Core!
Διαβάστηκε από 14067 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/5/2011
Στις εποχές της καθολικής αναζήτησης της οικονομίας και οικολογίας, 
η Opel μας εκπλήσσει ευχάριστα με την παρουσίαση της πλέον
Στις εποχές της καθολικής αναζήτησης της οικονομίας και οικολογίας, η Opel μας εκπλήσσει ευχάριστα με την παρουσίαση της πλέον "άγριας" έκδοσης του Corsa, δίνοντάς της μάλιστα ένα συλλεκτικό χαρακτήρα, αφού θα την παράξει μόνο σε 500 κομμάτια.
Με μια ματιά
Η πιο "σκληροπυρηνική" έκδοση του Corsa OPC
Με 210 ίππους και πιο σπορ οδική συμπεριφορά
Σε περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων
Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο με 25.730 ευρώ
Το γρηγορότερο Corsa όλων των εποχών προσθέτει η Opel στη γκάμα της, με το νέο Corsa OPC Nurburgring Edition να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις και περισσότερο σπορ οδικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το "απλό" Corsa OPC. Αρχικά και σε ό,τι αφορά στα μηχανικά της μέρη, η νέα αυτή έκδοση έρχεται με αλλαγές στον 1,6 turbo κινητήρα του Corsa OPC (π.χ. νέες ρυθμίσεις σε τουρμπίνα και διαχείριση κινητήρα, πιο σπορ εξαγωγή κ.λπ.), ώστε να προσφέρει 18 άλογα ισχύος παραπάνω (210 συνολικά) και 20 Nm ροπής επιπλέον (250 συνολικά - 280 Nm με Overboost). Στην πράξη, οι αλλαγές αυτές έχουν δώσει στο αυτοκίνητο έναν περισσότερο "εκρηκτικό" χαρακτήρα, όπως εκφράζεται και μέσω των εργοστασιακών του επιδόσεων, αφού π.χ. για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 6,8 δλ. (έναντι 7,2 του Corsa OPC). Μαζί με τις αλλαγές στην εμφάνιση, αλλά και αυτές στο τεχνικό κομμάτι, το μόνο που μένει είναι να πούμε "κρίμα", που η Opel έχει ορίσει - προς το παρόν; - την παραγωγή του μόνο στα 500 κομμάτια. 
Ενθουσιάζει στην πίστα!
Στη φημισμένη Γερμανική πίστα Eurospeedway στο Λάουσιτς και με τον καιρό να ρίχνει… "καρέκλες", το Corsa OPC Nurburgring εμφάνισε πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και έδειξε περισσότερο "ικανό" να στρίψει - πολύ - γρήγορα σε σχέση με το "απλό" OPC. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη βρεγμένη άσφαλτο της πίστας, το μπλοκέ διαφορικό και το ESP δούλευαν… υπερωρίες, ώστε σε συνδυασμό με την σπορ ανάρτηση και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά, το hot hatch της Opel να μένει πεισματικά στην πορεία του. Πολύ καλή ήταν και η απόδοση των νέων φρένων της Brembo, τα οποία μάλιστα επέδειξαν και αρκετή ανεκτικότητα στην αυξημένη χρήση τους που απαιτεί η οδήγηση στην πίστα. Βέβαια, επειδή, σε σχέση με την άσφαλτο των ελληνικών δρόμων, η διαφορά με την άσφαλτο μιας πίστας είναι χαώδης, θα πρέπει να περιμένουμε την εν Ελλάδι δοκιμή για να βγάλουμε περισσότερα συμπεράσματα.
Οι αλλαγές σε σχέση με το "απλό" Corsa OPC
..... Μέγιστη ισχύ 210 ίππων (+18 PS) και ροπή 250 Nm (+20 Nm)
..... Εμπρόσθιο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
..... Πιο σπορ ελατήρια και αμορτισέρ, από τη Bilstein
..... Χαμηλότερο κατά 20 χλστ.
..... Ενισχυμένα μπροστινά δισκόφρενα και 4πίστονες δαγκάνες Brembo
..... Νέο σετάρισμα για το Traction Control και το ESP
..... Περισσότερο σπορ και στην εμφάνιση
..... Αισθητικές αλλαγές στο εσωτερικό

 
 Opel Corsa OPC Nurburgring Edition
Εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Το Opel Insignia OPC Unlimited