facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Περί φυσικού αερίου

Διαβάστηκε από 40576 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/9/2011

Το φυσικό αέριο αποτελεί ένα από τα βιώσιμα εναλλακτικά καύσιμα για τα οχήματα, καθώς όσα το χρησιμοποιούν ήδη χαρακτηρίζονται από τα «καθαρότερα». Σε ένα αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο, παρατηρείται μείωση εκπομπών ΝΟχ μέχρι και κατά 85%, μείωση CO πάνω από 90% και μείωση CO2 μέχρι και κατά 20%, ενώ συμβάλλει στη μείωση εκπομπών λεπτών σωματιδίων (PM) μέχρι και κατά 99%. Το φυσικό αέριο καίγεται σε κινητήρα τύπου Otto (με σπινθήρα) καθιστώντας δυνατή την εναλλαγή καυσίμου μεταξύ της βενζίνης και του φυσικού αερίου. To φυσικό αέριο αποθηκεύεται στις φιάλες του οχήματος υπό υψηλή πίεση (250 bar), για αυτό και αποκαλείται «Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο» (Compressed Natural Gas ή CNG). Το ότι η αεριοκίνηση είναι επισφαλής λόγω της πιθανότητας εκρήξεως αποτελεί μύθο, καθώς, πέραν των υψηλών προδιαγραφών, η ασφαλής λειτουργία ενισχύεται λόγω της ιδιότητας του φυσικού αερίου να αναφλέγεται μόνο σε περιορισμένο εύρος μίγματος με αέρα (5% έως 15% κατ όγκο, ελαφρύτερα ή βαρύτερα μίγματα δεν αναφλέγονται). Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα φυσικού αερίου είναι παρόμοιος με τον ευρέως διαδεδομένο κινητήρα εσωτερικής καύσης για βενζίνη (με σπινθηριστή) κι αυτός είναι ο λόγος που είναι εύκολη η μετατροπή ενός υφιστάμενου βενζινοκίνητου κινητήρα σε φυσικού αερίου, με σχετικά χαμηλό κόστος. Η τελική τιμή του είναι σημαντικά χαμηλότερη από αυτή της βενζίνης (περί το 60%), ενώ είναι περίπου 35% χαμηλότερη από αυτή του πετρελαίου.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Περί φυσικού αερίου
Μείωση κόστους καυσίμου έως 151%
Εσωτερικό: Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά
Στο δρόμο: Διαφορά φιλοσοφίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT DOBLO (NEO) | VOLKSWAGEN PASSAT | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,0 Turbo 91 PS

Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;

Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα

Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;

Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK8 με 110.000 χλμ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 turbo με 100 άλογα

Δοκιμή: Τουρμπάτο Nissan Juke με 114 άλογα & δελεαστική τιμή

Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr