facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Στο δρόμο: Διαφορά φιλοσοφίας

Διαβάστηκε από 40581 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/9/2011

Οδηγώντας τα δύο αυτοκίνητα, δε διαπιστώνεις καμία ουσιαστική διαφορά στην πράξη. Το Fiat Doblo σε κερδίζει με τους χώρους και την πρακτικότητά του, την ίδια στιγμή που στρίβει με ασφάλεια και παραμένει σταθερό στις ευθείες. Η εναλλαγή τρόπου λειτουργίας δεν γίνεται αντιληπτή και ο κινητήρας εμφανίζει τα ίδια χαρακτηριστικά ποιοτικής λειτουργίας, είτε με το ένα καύσιμο είτε με το άλλο. Ωστόσο, σε σχέση με τη βενζίνη, η λειτουργία με φυσικό αέριο έδειξε μια μικρή ατονία στις χαμηλές στροφές. Σε κάθε περίπτωση, η μικρή αυτονομία αποτελεί ένα θέμα, αφού η δεξαμενή βενζίνης είναι μικρή και φυσικό αέριο βρίσκεις μόνο στην Ανθούσα και στα Άνω Λιόσια. Το ίδιο ισχύει και το με το Passat που έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία όμως, μιας και κινείται με φυσικό αέριο. H βενζίνη χρησιμοποιείται μόνο για την εκκίνηση και αμέσως μετά, η τροφοδοσία γίνεται με φυσικό αέριο. Στη συνέχεια, η μετάβαση στη βενζίνη γίνεται αυτόματα (όχι όμως και ανεπαίσθητα, αφού υπάρχει ηχητική και οπτική ειδοποίηση, ενώ παρατηρείται και ένα στιγμιαίο κόμπιασμα του κινητήρα) μόνο όταν εξαντληθεί το απόθεμα αερίου. Η αίσθηση της μειωμένης απόδοσης με το φυσικό αέριο ήταν κάπως πιο έντονη στο Passat. Σε κάθε περίπτωση, το Passat Ecofuel είναι εξαιρετικά άνετο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Περί φυσικού αερίου
Μείωση κόστους καυσίμου έως 151%
Εσωτερικό: Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά
Στο δρόμο: Διαφορά φιλοσοφίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT DOBLO (NEO) | VOLKSWAGEN PASSAT | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: MG ZS EV 72 kWh | Η καλύτερη εκδοχή του MG ZS είναι ηλεκτρική

Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,0 Turbo 91 PS

Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;

Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα

Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;

Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK8 με 110.000 χλμ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 turbo με 100 άλογα

Δοκιμή: Τουρμπάτο Nissan Juke με 114 άλογα & δελεαστική τιμή

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr