Αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Διαβάστηκε από 158424 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/12/2011
Διπλά ωφελημένα!

Τα ντίζελ αυτοκίνητα, εκτός του ότι έχουν μικρή κατανάλωση, εκπέμπουν και χαμηλές εκπομπές CO2 που, μάλιστα, σε πολλά μοντέλα είναι κάτω από το «όριο» των 100 γρ./χλμ., όπως είναι και τα μοντέλα της παρουσίασης τα οποία δεν πληρώνουν τέλη.
H απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μετά από 20 ολόκληρα χρόνια, για όλα τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro5 και Euro6 (όσα έχουν ταξινομηθεί από 1/1/2011 και έχουν έγκριση τύπου από το Σεπτέμβριο του 2009), δίνει πλέον τη δυνατότητα στους αγοραστές για περισσότερες επιλογές. Όπως είναι ευρέως γνωστό, οι πετρελαιοκινητήρες παρουσιάζουν χαμηλή κατανάλωση, ενώ, σε συνδυασμό με την εξίσου χαμηλότερη τιμή/λτ. του ντίζελ έναντι της βενζίνης, μειώνονται τα έξοδα των καθημερινών μετακινήσεων, όπως επίσης και το κόστος σε καύσιμα σε ένα ταξίδι.

Ωστόσο, κάτι για το οποίο δεν είναι ίσως γνωστοί οι πετρελαιοκινητήρες είναι ότι, εκπέμπουν χαμηλές ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, γεγονός που στην τσέπη μεταφράζεται σε χαμηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά και μηδενικά. Στο τελευταίο σημείο εστιάσαμε και εμείς και, αφού «ξεψαχνίσαμε» όλους τους καταλόγους των εταιρειών, συλλέξαμε όλα τα μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου τα οποία εκπέμπουν κάτω από 100 γρ./χλμ. CO2, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Όπως θα διαβάσετε στις επόμενες σελίδες, τα «καθαρά» αυτά ντίζελ προέρχονται από τις 3 δημοφιλέστερες κατηγορίες, αυτές των μίνι, μικρών και μικρομεσαίων. 

Επίσης, οι τιμές των περισσότερων μοντέλων είναι αρκετά ελκυστικές και συνδυάζονται με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ δεν λείπουν και οι προσφορές. 

Αν υποθέσουμε ότι γλιτώνουμε π.χ. 150 ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας, τότε το ποσό αυτό ισοδυναμεί με 2.000 χιλιόμετρα περίπου για ένα ντίζελ που καταναλώνει 5,0 λτ./100 χλμ. καύσιμο. Δηλαδή, σε μια 5ετία θα έχουν εξοικονομηθεί τα καύσιμα για σχεδόν 10.000 χλμ.!

Πρώτο το Auto Τρίτη και στις εξελίξεις της πετρελαιοκίνησης
Το Νο1 σε αναγνωσιμότητα ελληνικό περιοδικό, το Auto Τρίτη δημοσίευσε πρώτο στο προηγούμενο τεύχος (46) το πληρέστερο πολυσέλιδο αφιέρωμα σχετικά με το τι ισχύει για τα ντίζελ αυτοκίνητα και την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης. Οι αναγνώστες είχαν την ευκαιρία να μάθουν τα πάντα, γύρω από αυτό το μεγάλο γεγονός της χρονιάς, μέσα από: ένα πλήρες ρεπορτάζ για το τι ισχύει, τους 10 μύθους και αλήθειες για το Diesel, τις γνώμες των ειδικών από μεγάλες και δημοφιλείς εταιρείες, τα + και – των κινητήρων πετρελαίου έναντι των βενζινοκινητήρων, τον Πράσινο Δακτύλιο κ.α.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Το πρώτο υβριδικό ντίζελ παραγωγής
» smart fortwo 0,8 cdi Τιμή από: 12.900 ευρώ
» Opel Corsa 1,3 DTE ecoFlex 5d Τιμή από: 13.930 ευρώ*
» Fiat Punto Evo 1,3 16v 85hp MTJ Τιμή από: 14.350 ευρώ*
» VW Polo 1,2 TDI 5d Τιμή από: 15.010 ευρώ
» Lancia Ypsilon 1,3 16v JTD 95 PS Τιμή από: 14.788 ευρώ*
» Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM-2 85 HP Τιμή από: 16.100 ευρώ*
» Peugeot 308 1,6 e-Hdi Pilotee Τιμή από: 21.120 ευρώ*
» Mini OneD Τιμή από: 21.450 ευρώ
» Volvo S40 1,6 DRIVe Τιμή από: 22.900 ευρώ
» Audi A1 1,6 TDI Τιμή από: 23.750 ευρώ
» Πωλήσεις ντίζελ
» H γνώμη ενός ειδικού
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ALFA ROMEO MITO, AUDI A1, FIAT PUNTO EVO, LANCIA YPSILON, MINI ONE, OPEL CORSA, PEUGEOT 308, SMART EQ FORTWO, VOLKSWAGEN POLO, VOLVO S 40,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Kia XCeed VS Skoda Karoq

Το νέο Ford Explorer απέναντι στον ανταγωνισμό

Στη «βασική», BMW X1 ή Peugeot 3008;

Διαθέσιμα με έκπτωση έως 4.500 ευρώ τα VW Tiguan και T-Roc

Μίνι Toyota Aygo X ή το μεγαλύτερο Yaris;

Ευρύχωρα οικογενειακά SUV στα ίδια λεφτά: Citroen C5 Aircross ή Kia Sportage;

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Audi Q3 VS Mercedes GLA

Μικρό SUV Arona ή μικρομεσαίο Leon; Ψηλό ή hatchback από την SEAT;

Υβριδικά & 4κίνητα SUV: Toyota RAV4 (222 PS) ή Honda CR-V (184 PS);

Honda CR-V Vs Toyota RAV4: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;