Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 20759 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Το πρώτο που κάνει αίσθηση είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβων και η αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης. Βλέπετε, η ανάρτηση του Megane 1,2 TCe, χωρίς να είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή, εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Παράλληλα, χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα, περιορίζονται στο ελάχιστο οι τάσεις απώλειας πρόσφυσης, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς. Αυτό φυσικά επενεργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά, αφού η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει σταθερό το πίσω μέρος. Από τα φρένα δεν είχαμε κανένα παράπονο, τόσο από την αίσθηση, όσο και από την αποτελεσματικότητά τους. Πάντως το τιμόνι δεν έχει αλλάξει και έτσι, ενώ παρουσιάζει καλή αμεσότητα και βάρος, η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι «τεχνητή», με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χωρίς diesel και με LPG που δεν πουλάει, τι θα κάνει στην Ελλάδα η Renault;

Πρεμιέρα για το Plug-in υβριδικό Renault Rafale με 300 ίππους

Τιμές Ελλάδα Vs Γαλλία - Γιατί τέτοιο «καπέλο» στα Clio και Duster;

Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Arkana Ήπια υβριδικό με 140 PS

Πρεμιέρα με 145 άλογα για το νέο Renault Symbioz

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Hyundai i20 | 1.000άρι βενζίνης με 100 ίππους

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS

ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ: Lexus LBX, το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV

Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid CUPRA Formentor με τα 245 άλογα;