Δοκιμή: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 125 PS
Διαβάστηκε από 33150 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2013
Με την ισχυρή εκδοχή του 1,0 EcoBoost κινητήρα κάτω από τον καπό του, το Ford Fiesta εντείνει το σπορτίφ του χαρακτήρα του προσφέροντας γρήγορες επιδόσεις και τονίζοντας τα οδικά χαρακτηριστικά του.
Μετά τα Ford Focus και Β-ΜΑΧ, η ισχυρότερη εκδοχή του νεότερου 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα, εφοδιάζει και το ανανεωμένο Ford Fiesta προσφέροντας στην έκδοση γρήγορες επιδόσεις, αλλά και μειώνοντας –υπό συνθήκες– κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Σχεδιαστικά, το Fiesta των 125 ίππων δεν αλλάζει από τα υπόλοιπα, εκτός του ότι, από πλευράς εξοπλισμού, προσφέρεται μόνο στις ανώτερες εκδόσεις Titanium και Titanium X (το 3θυρο και σε έκδοση Sport). Το γεγονός αυτό, αυξάνει φυσικά και την τιμή του, αφού για την 5θυρη έκδοση το κόστος είναι 16.970 ευρώ ή 14.510 ευρώ με την έκπτωση της αντιπροσωπείας και την απόσυρση.

Πολιτισμένο μοτέρ με γρήγορες επιδόσεις
Ο 1.000άρης turbo κινητήρας βενζίνης του Fiesta, με 3 κυλίνδρους και άμεσο ψεκασμό, έχει ονομαστική απόδοση 125 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400-4.000 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι αρκετά πολιτισμένη και η απουσία των κραδασμών δεν αποκαλύπτει ότι κάτω από το καπό βρίσκονται 3 και όχι 4 κύλινδροι. Επίσης, προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και δείχνει αρκετή προθυμία να ανεβάσει στροφές και ταχύτητα. Το κιβώτιο από την πλευρά του, είναι 5 σχέσεων με σχετικά μακριά κλιμάκωση που δεν επιβαρύνει τις επιδόσεις, τουναντίον σύμφωνα με τα εργοστασιακά νούμερα, το Fiesta είναι ένα από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας του. Στο κομμάτι της κατανάλωσης ωστόσο, ενώ η Ford ανακοινώνει μόνο 4,3 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., στην πράξη τα νούμερα που δείχνει το trip computer του αυτοκινήτου είναι πιο υψηλά.

Σπορτίφ και με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης 
Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση του ανανεωμένου Fiesta (αμορτισέρ, αντιστρεπτική, σινεμπλόκ) έχουν βελτιώσει την ποιότητα κύλισης και την άνεση σε σχέση με πριν, χωρίς ωστόσο να μειώσουν το σπορτίφ προσανατολισμό του στησίματος του αυτοκινήτου. Επίσης, το τιμόνι, μετά από επεμβάσεις στην ηλεκτρική του υποβοήθηση, έχει ακόμη καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα. Σε κάθε περίπτωση, το πλαίσιο δείχνει ότι, μπορεί να διαχειριστεί με άνεση τα 125 άλογα του κινητήρα και το σύνολο ανάρτησης-στησίματος ότι, μπορεί να προσφέρει μια αρκετά ενδιαφέρουσα οδική και οδηγική συμπεριφορά.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και με καλούς χώρους
Με τις γνωστές αλλαγές σε χρώματα και ταπετσαρίες, αλλά και σε κάποιους επιμέρους διακόπτες και χειριστήρια που γνωρίσαμε στο ανανεωμένο Fiesta, έρχεται και η έκδοση των 125 ίππων. Συνολικά, η αίσθηση που αποκομίζουν οι επιβάτες είναι αρκετά ευχάριστη, ιδιαίτερα στην έκδοση της δοκιμής με το καφέ ταμπλό και τα αντίστοιχου χρώματος δερμάτινα καθίσματα. Επίσης, τα μαλακά υλικά αυξάνουν την αίσθηση ποιότητας, ωστόσο το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν κάποιες μικρές ατέλειες. Οι χώροι των επιβατών βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 276 λτ. (290 λτ. με κιτ επισκευής).
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FORD FIESTA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το σκέφτεται η Ford για μικρά ηλεκτρικά μη-SUV μοντέλα

Χαίρεσαι να τα οδηγείς: Τα 3 πιο fun to drive μικρά SUV

Ford Mondeo: Το αντι-Sierra που ήταν πραγματικός «αστακός» σε ασφάλεια

Το φιλανθρωπικό έργο της Ford συνεχίζεται μέσω της Ford Philanthropy

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;

Το νέο Ford Explorer απέναντι στον ανταγωνισμό

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Arkana Ήπια υβριδικό με 140 PS

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Kia Picanto 2017

Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid Jeep Compass με τα 240 άλογα;

Δοκιμή: VW Tiguan 1,5 TSI με 150 PS R-Line