Μία από τις καλύτερες επιδόσεις έχει επιτύχει το Nissan Qashqai 1,5 dCi στις μετρήσεις μας.

Ο κινητήρας του Nissan Qashqai αποδίδει 110 άλογα και έχει 3,8 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση.

143 χλμ/ώρα με 6 λτ./100 χλμ. επιτυγχνάνει το Nissan Qashqai στις μετρήσεις μας.

Nissan Qashqai 1,5 dCi

28.683 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/7/2015

143 χλμ/ώρα με 6 λτ./100 χλμ.
Tο Nissan Qashqai έχει επιτύχει μία από τις καλύτερες επιδόσεις στις μετρήσεις, τόσο στην έκδοση με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων, όσο και με τον 1,6 των 130 ίππων. Χαρακτηριστικά στοιχεία όπως η προσεγμένη αεροδυναμική (συντελεστής cd:0,32), οι πολύ οικονομικοί diesel κινητήρες, αλλά και η γενικότερη «ελάφρυνση» του βάρους του αυτοκινήτου έναντι του προηγούμενου, βοηθούν το ιαπωνικό crossover ώστε να σημειώσει αυτήν την επίδοση.

Όσον αφορά τώρα στον 1.500άρη κινητήρα, αυτός αποδίδει 110 ίππους και 240 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από αρκετά χαμηλά. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο καθότι έχει να κινήσει και ένα αμάξωμα 1.318 κιλών, όμως δεν κρεμάει χαμηλά και είναι γραμμικός όσο ανεβαίνουν οι στροφές, αν και το ωφέλιμο εύρος είναι από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. Σε κάθε περίπτωση το μοναδικό πλεονέκτημά του είναι η χαμηλή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2. Συγκεκριμένα, η επίσημη μέση είναι μόλις 3,8 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 99 γρ./χλμ. κάτι που σημαίνει πως το μοντέλο απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοοφορίας.

Τέλος, όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, αυτό που κάνει το Nissan Qashqai εντυπωσιακό είναι η ποιότητα κύλισης, η άνεση και η αίσθηση οδήγησης ακριβότερου αυτοκινήτου. Η ανάρτηση απορροφά καλά τις ανωμαλίες (παρότι ημιάκαμπτος άξονας πίσω στις δικίνητες εκδόσεις) και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και τα άνετα καθίσματα, ταξιδεύεις ξεκούραστα. Από την άλλη έχει γερό «πάτημα» και δεν αντιλαμβάνεσαι την απόσταση των 180 χλστ. από το έδαφος με συνέπεια να ταξιδεύει, στρίβει και φρενάρει σαν ένα κανονικό επιβατικό. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει σωστό βάρος στην ρύθμιση sport (υπάρχει και η normal), ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου δεν προβληματίζει, ενώ τέλος τα φρένα βρίσκονται στο ύψος των προσδοκιών.