Μπορεί νέοι αυτοκινητόδρομοι να δίνονται στην κυκλοφορία, ωστόσο οι οδηγοί τους ακυρώνουν από τις επιλογές τους προτιμώντας το παλιό εθνικό οδικό δίκτυο.

Μπορεί νέοι αυτοκινητόδρομοι να δίνονται στην κυκλοφορία, ωστόσο οι οδηγοί τους ακυρώνουν από τις επιλογές τους προτιμώντας το παλιό εθνικό οδικό δίκτυο.

7 στους 10 επιλέγουν παλιά Ε.Ο.

7.130 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2016)

Μετρημένοι στα δάχτυλα είναι οι οδηγοί που επιλέγουν τα νέα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων που εγκαινιάστηκαν το τελευταίο διάστημα. Δείτε χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Τι κι αν η κυβέρνηση προσπαθεί να φέρει εις πέρας τις υποσχέσεις της, για την παράδοση νέων τμημάτων οδικών αξόνων έως τον Μάρτιο του 2017; Οι οδηγοί φαίνεται πως επιλέγουν με βάση την τσέπη τους, μη επιλέγοντας τα νέα τμήματα. Μόλις 3 στους 10 επιλέγουν τους νέους αυτοκινητόδρομους για τις μεταφορές τους, ενώ οι υπόλοιποι 7 κινούνται μέσω του παλαιού δικτύου εθνικών οδών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το τμήμα Λεύκτρο -Σπάρτη, που τέσσερις μήνες μετά την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου από τον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη, η εικόνα του ακόμη και τους πολυσύχναστους μήνες του καλοκαιριού θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο. Γιατί όμως συνέβη κάτι τέτοιο;
 

Ο λόγος είναι ότι οι οδηγοί επιλέγουν το παλιό εθνικό δίκτυο για τις διαδρομές τους, παρακάμπτοντας έτσι και το νέο σταθμό διοδίων στην Πετρίνα, κόστους 2,85 ευρώ για τα Ι.Χ., με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που διέρχονται από το νέο δρόμο μήκους 46 χιλιομέτρων να μετρούνται στα δάχτυλα.

Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι μόνο κατά την περίοδο του Πάσχα υπήρξε μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων στο νέο τμήμα, καθώς τότε ίσχυε ελεύθερη διέλευση από το σταθμό διοδίων. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
skoda