Οδηγούμε το ανανεωμένο Suzuki SX4
Διαβάστηκε από 22452 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2009
ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Προβλέψιμο στην άσφαλτο και με αρκετές δυνατότητες εκτός δρόμου
Μετά από τρία χρόνια πετυχημένης παρουσίας στην αγορά, η Suzuki ανανεώνει το μικρομεσαίο της crossover SX4 αισθητικά με ταυτόχρονη αναβάθμιση του μηχανικού συνόλου που φτάνει πλέον τους 120 ίππους στα 1,6 λίτρα.
Χωρίς να παρεκκλίνει από τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του το SX4 δέχτηκε τις απαραίτητες αλλαγές στο αμάξωμά και στον κινητήρα. Πιο αναλυτικά, στο εξωτερικό του τμήμα συναντούμε ανασχεδιασμένο πλέον προφυλακτήρα και μάσκα, ζάντες αλουμινίου διαφορετικής αισθητικής και διαφορετικά πλαϊνά προστατευτικά. Επιπλέον το μοντέλο υπέστη κάποιες ενισχύσεις σε τμήματα του αμαξώματος, ενώ ταυτόχρονα δέχτηκε και αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης ενώ παράλληλα εφοδιάζεται με δισκόφρενα και στους πίσω τροχούς.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου SX4 οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο νέο πίνακα οργάνων. Ο υπολογιστής ταξιδίου έχει «μεταφερθεί» στο κέντρο του πίνακα, ενώ στο επάνω μέρος του ταμπλό έχει τοποθετηθεί ένα μεγάλο ηχείο. Νέες είναι και οι επενδύσεις στις πόρτες με την προσθήκη χρωμιωμένων διακοσμητικών στους αεραγωγούς.


Με περισσότερη ισχύ και λιγότερη κατανάλωση το ανανεωμένο SX4
Κινητήρας - Επιδόσεις
Το ενδιαφέρον γύρω από το ανανεωμένο crossover της Suzuki, όπως είναι φυσικό, επικεντρώνεται στην αναβάθμιση του κινητήρα του (των 1,6 λτ VVT), που πλέον αποδίδει 120 ίππους (13 περισσότερους, δηλαδή, από το προηγούμενο μοντέλο, με προδιαγραφές Euro 5). Εκτός από την ιπποδύναμη αυξήθηκε και η ροπή (κατά 11 Nm), αλλά ταυτόχρονα επιτεύχθηκε μείωση στην κατανάλωση (6,5 λτ./100 χλμ. στην 4κίνητη έκδοση και 6,2 λτ./100 χλμ. στη 2κίνητη) και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (143 γρ./χλμ. για το 4Χ2 και 149 γρ./χλμ. στο 4Χ4).


τετρακίνηση iAWD που εφοδιάζει το SX 4 παρουσιάζεται αρκετά ικανή, ακόμη και κάτω από απαιτητικές συνθήκες. Συγκεκριμένα παρουσιάζει τρεις επιλογές κίνησης: η πρώτη αφορά στη 2κίνητη λειτουργία, η δεύτερη στην αυτόματη τετρακίνηση και η τρίτη στο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού
Οδική συμπεριφορά
Το ανανεωμένο SX4 είχαμε την ευκαιρία να το δούμε για αρκετά χιλιόμετρα στην Εύβοια, με προορισμό την Αγία Άννα. Κατά την κίνησή μας στον αυτοκινητόδρομο, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο κινιόταν με σταθερότητα ενώ και σε πιο απαιτητικά κομμάτια με κλειστές στροφές, οι κλίσεις ήταν περιορισμένες, ενώ το ESP επενέβαινε διακριτικά σε ελάχιστες περιπτώσεις. Στα εκτός δρόμου τμήματα, όπου κινηθήκαμε για μερικά χιλιόμετρα, το ιαπωνικό crossover δεν έδειξε να δυσανασχετεί -αν και με ασφάλτινα ελαστικά- ενώ για άλλη μια φορά η τετρακίνηση iAWD που το εφοδιάζει αποδείχτηκε ικανή ακόμη και σε δύσκολα τμήματα. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας των 120 ίππων έδειξε καλύτερα δείγματα λειτουργίας στις υψηλές στροφές (κυρίως μετά τις 4.000 σ.α.λ), με το κιβώτιο ταχυτήτων να παρουσιάζει αραιή κλιμάκωση, αλλά καλή αίσθηση.

Τέλος, όσον αφορά στις τιμές και στα εξοπλιστικά πακέτα, το ανανεωμένο crossover συνεχίζει να διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις τις GL και GLX, με τις τιμές (στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο) να ξεκινούν από τα 14.990 ευρώ για τις 2κίνητες εκδόσεις και από τα 17.900 για τις 4κίνητες.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: SUZUKI SX4 S-CROSS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στα ίδια λεφτά, ποιο μικρό SUV; Suzuki Vitara ή το νέο VW T-Cross;

Ανανέωση ξανά για το Suzuki Vitara

Οι τιμές του νέου Suzuki Swift στην Ελλάδα

Ο Γιάννης Κακούρης νέος Public Relations Manager σε Suzuki και BYD

Η Suzuki σχεδιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μίνι βαν

Suzuki και SkyDrive ξεκίνησαν την παραγωγή ιπτάμενων αυτοκινήτων

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Dacia Duster | «Μουράτο», υβριδικό, αλλά χωρίς diesel

Οδηγούμε: Νέο Jeep Avenger e-Hybrid

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda 2 Hybrid

Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota GR Yaris των 280 ίππων