Το χαμηλό βάρος και οι δυνατότητες του 1,0 TSI κινητήρα εξασφαλίζουν στο SEAT Leon κορυφαίες επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας.

    Kινητήρες: Υπερτερεί σε επιδόσεις & κατανάλωση ο TSI του Leon

    270.599 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2018)

    Στο πεδίο των κινητήρων, έχουμε να κάνουμε με τρία από τα καλύτερα μικρού κυβισμού 3κύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα (1,2 λτ.) PureTech κινητήρας της Citroen C4 αποδίδει 130 ίππους, ακολουθεί ο 1.000άρης EcoBoost του Ford Focus με 125 ίππους, ενώ ο TSI επίσης 1.000άρης του SEAT Leon αποδίδει 115 ίππους. Στην πράξη όλοι τους είναι ικανοί να κινήσουν σβέλτα τα αμαξώματα που εφοδιάζουν, ωστόσο το πιο ελαφρύ Leon παίρνει το χρίσμα του πιο γρήγορου συγκριτικά με μικρή διαφορά από τον PureTech της C4 και μεγαλύτερη από τον EcoBoost του Focus. Ο κινητήρας της C4 ωστόσο είναι πιο πολιτισμένος σε λειτουργία όντας αρκετά γραμμικός από χαμηλά και με πιο εμφανή ροπή στις μεσαίες στροφές έναντι των άλλων δύο. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, το πιο αεροδυναμικό Leon δεν έχει μόνο τη μικρότερη εργοστασιακή κατανάλωση (4,3 λτ./100 χλμ. με τα άλλα δύο να είναι στα 4,7 λτ./100 χλμ.), αλλά και την χαμηλότερη ρεαλιστική. Η μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται στα 6,6 λτ./100 χλμ., όταν στο Focus η αντίστοιχη τιμή είναι 6,9 λτ./100 χλμ. και στη C4, 7,1 λτ./100 χλμ. Και τα 3 αυτοκίνητα τέλος, εξοπλίζονται με 6τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων, με τον επιλογέα του Focus να είναι ο πιο θετικός στο κούμπωμα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
    skoda