Minimal σε σχεδίαση και ουσιαστικά κορυφαίο σε ποιότητα το εσωτερικό της Alfa.

To μπουτόν της μίζας είναι στο τιμόνι, θυμίζοντας τα νέα μοντέλα της Ferrari.

Ασπρόμαυρο λογότυπο στο τιμόνι, όπως στην παλιά Giulia, που ήταν μαζί μας.

Ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα υπάρχει μεγάλη οθόνη πληροφοριών.

Ενσωματωμένη στο ταμπλό είναι η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment.

Εξαιρετικός σε λειτουργία ο επιλογέας.

Kάνε το όπως οι Γερμανοί ανταγωνιστές: Το infotainment λειτουργεί όχι με οθόνη αφής, αλλά με πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο.

Εσωτερικό: Minimal, αλλά ποιοτικό και hi-tech!

140.689 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2017)

Το εσωτερικό της νέας Giulia χαρακτηρίζεται από τη σχετικά minimal σχεδίαση και τις ευθείες γραμμές του ταμπλό, όπως και η αρχέτυπη Giulia. Aπό εκεί και πέρα καμία σχέση φυσικά! Τα υλικά είναι πολύ καλά σε υφή, με άφθονο μαλακό πλαστικό να ντύνει αρκετές επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών, αλλά και αντίστοιχα πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα στα υπόλοιπα τμήματά του.  
 
Το ταμπλό είναι εξαιρετικό, χωρίς όμως να δείχνει καλύτερο από αυτό μιας 3άρας.  Σαφώς και δεν τρίζει, σαφώς και η συναρμογή είναι (σχεδόν) γερμανική με τη διαφορά να είναι θέμα λεπτομερειών, που οι Alfisti απλά θα αγνοήσουν (μερικά πλαστικά σε μαρσπιέ και βάση κονσόλας δεν είναι κορυφαία σε φινίρισμα, ο καθρέφτης στο σκιάδιο του οδηγού δείχνει τον… πίσω δεξιά, ο χώρος αποσκευών δεν είναι και ο πιο φινιρισμένος).  Σχεδιαστικά το ταμπλό μας κέρδισε με την εργονομία του (επιτέλους διακόπτης κεντρικού κλειδώματος και  σε οδηγό και σε συνοδηγό), τη λιτή κεντρική κονσόλα, τον σπορτίφ πίνακα οργάνων και το όμορφο, μικρό σε διαστάσεις τριάκτινο τιμόνι, με ενσωματωμένο το κουμπί της μίζας αλα Ferrari.  
 
Ξεχωρίζει και ο νέος περιστροφικός διακόπτης για το σύστημα παραμετροποίησης Alfa D.N.A. στο τούνελ μεταξύ των καθισμάτων, αλλά και το… γερμανικής λογικής πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο για τον έλεγχο του συστήματος infotainment με την μεγάλη οθόνη 8,8 ιντσών υψηλής ευκρίνειας (όχι αφής) και αυξημένης συνδεσιμότητας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

test center
SEAT