Εντυπωσιακή η ακαμψία και το ζύγισμα του πλαισίου της Giulia, που συνάμα προσφέρει και υψηλό επίπεδο άνεσης.

    Στο δρόμο: Και σπορ και άνετη

    140.690 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2017)

    To κουμπί της μίζας στο τιμόνι, η σπορ θέση οδήγησης με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια και η οδηγοκεντρική κονσόλα σε βάζουν με το καλημέρα στο νόημα της νέας Giulia. Μετά έρχεται η εντυπωσιακή ακαμψία και το ιδανικό ζύγισμα του πλαισίου, που όσο οδηγείς τόσο περισσότερο θες να πιέσεις. Αυτό όμως δε δείχνει να ιδρώνει! Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά, τόσο σε ότι έχει να κάνει με την απορρόφηση των κακοτεχνιών (παρά τα run flat ελαστικά), όσο και με τη διατήρηση του δεσμού των (έξτρα) 18άρηδων τροχών με την μάνα-άσφαλτο. Πάντως θόρυβοι από την ανάρτηση, που ακόμη και στην μαλακή ρύθμιση δεν έχει τον ισοπεδωτικό χαρακτήρα των Γερμανών, ενίοτε εισβάλουν στην καμπίνα. Έτσι γίνεται  ευπρόσδεκτη η δυνατότητα για διατήρηση της σπορ ρύθμισης σε τιμόνι και  κινητήρα, αλλά με soft ρύθμιση στα αμορτισέρ (από ξεχωριστό κουμπί μέσα στον περιστροφικό επιλογέα του συστήματος Αlfa D.N.A). 
    Και να θες να αγιάσεις, η Giulia δε σε αφήνει παρακινώντας σε για ολοένα και πιο σβέλτη οδήγηση. Σε ρόλο πρωταγωνιστή το γρήγορο τιμόνι (2,2 στροφές), που είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ από το ιδανικό, αλλά δείχνει άμεσα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο «ακούγοντας» στις εντολές των ακροδάχτυλων εμφανώς απαλλαγμένο από φορτία (ζήτω η πίσω κίνηση) και έχοντας ξεκάθαρο και άφθονο feedback. Το απίθανο πλαίσιο κρύβει έντεχνα τα κιλά και το μέγεθος του αυτοκινήτου προσφέροντας αξιοσημείωτη ευελιξία. Σε συνδυασμό με την κορυφαία πρόσφυση και το ουδέτερο κράτημα, η Giulia προσφέρει μια εξαιρετική (όχι όμως και πρωτόγνωρη) εμπειρία οδήγησης. 

    Οι συγκρατημένες κλίσεις, τα δυνατά φρένα με 4πίστονες εμπρός δαγκάνες και 4 αεριζόμενους δίσκους, το πλαίσιο συνολικά, το θεόρατο πίσω μετατρόχιο (το μεγαλύτερο στην κατηγορία) και η εξαιρετική ανάρτηση καθιστούν απολαυστική την Giulia σε κάθε διαδρομή, ακόμη και την πιο «κλειστή». Εκεί ο πραγματικός οδηγός θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο το εξαιρετικό ζύγισμα και το μπλοκέ διαφορικό Q2 για να δει το πίσω μέρος να ανοίγει ελαφρά την τροχιά του υποστηρίζοντας την ιδανική γραμμή του συγκλονιστικού, σε αποτελεσματικότητα και ακρίβεια,  μπροστινού συστήματος. Δυστυχώς το ESP δεν απενεργοποιείται -χαλαρώνει ελάχιστα στο Dynamic- και ομολογούμε πως ήταν ουσιαστικά το μόνο στοιχείο, που μας… ξενέρωσε, αφού τα παιχνίδια με την πίσω κίνηση στην πράξη είναι αδύνατα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ford
    skoda