• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Fiat Tipo χάτσμπακ με τον 1.600άρη diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων. Τι εικόνα εμφανίζει στο δρόμο; Θα το αγοράζατε;

Η ανάρτηση προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης σε ταξίδια, χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακή.

Αν και η αίσθηση δεν εμπνέει για γρήγορη κίνηση, το Tipo σε αυτή του την έκδοση παρουσιάζει πολύ στιβαρό πάτημα.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου πεντάθυρου Fiat Tipo.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου πεντάθυρου Fiat Tipo.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου πεντάθυρου Fiat Tipo.

Δοκιμή: Νέο Fiat Tipo 5d

Διαβάστηκε από 24488 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2017

Tipo is (hatch)back. Η πεντάθυρη έκδοση του νέου Fiat Tipo είναι ουσιαστικά αυτή που αναβιώνει το όνομα Tipo στη σύγχρονη γκάμα της Fiat, ξαναβάζοντάς την παράλληλα στην καρδιά της μικρομεσαίας κατηγορίας.

 
What`s new
- Με 1,6 λίτρων diesel κινητήρα 120 ίππων
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Από 12.990 ευρώ με έκπτωση το βενζίνη και 15.700 ευρώ τo diesel
 
Μετά τη σεντάν έκδοση του Fiat Tipo την γκάμα του ενισχύει η πιο δυναμική πεντάθυρη έκδοση, η οποία ξαναβάζει την Fiat στο παιχνίδι των μικρομεσαίων μετά από αρκετά χρόνια απουσίας της από την συγκεκριμένη κατηγορία. Το πεντάθυρο Fiat Tipo είναι ένα κομψό οικογενειακό αυτοκίνητο, με μεγάλους χώρος και ανάλογα με την έκδοση κινητήρα που εφοδιάζεται ξεχωρίζει για το Value for Money επίπεδο που διαμορφώνει. Εμείς δοκιμάζουμε την πιο ακριβή, αλλά και πιο ικανή έκδοσή του με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων πετρελαίου (των 120 ίππων), η οποία ξεκινά από τα 17.550 ευρώ (με έκπτωση 800 ευρώ), στην έκδοση Business με τον εξοπλισμό να είναι πλούσιος. Η βασική όλων έκδοση Pop με κινητήρα 1,4 λίτρων βενζίνης (95 ίπποι) κοστίζει 12.990 ευρώ (με έκπτωση 1.210 ευρώ), τιμή που επιβεβαιώνει τον «χαρισματικό» του χαρακτήρα όντας μια εκ των πιο προσιτών προτάσεων στην αγορά της συγκεκριμένης κατηγορίας.
 
Εμφάνιση: Με στοιχεία από το σεντάν, αλλά πολύ πιο καλαίσθητο
Αισθητικά η πεντάθυρη έκδοση του νέου Fiat Tipo «πατάει» πάνω στις σχεδιαστικές γραμμές της σεντάν έκδοσης, ωστόσο η απουσία του επιπλέον όγκου αυτομάτως της χαρίζει πιο καλαίσθητο και πιο συμπαγές προφίλ. Μάλιστα, υπάρχουν στοιχεία στη σχεδίασή του τα οποία του προσδίδουν δυναμισμό, όπως π.χ. η μεγάλη μάσκα που ενώνει τα όμορφα φωτιστικά σώματα και το μυώδες καπό στο μπροστινό μέρος. Στο πλάι του αμαξώματος ξεχωρίζει το έντονο νεύρο που το διατρέχει, ενώ η μεγάλη πίσω κολώνα χαρακτηριστικό των χάτσμπακ μοντέλων διαμορφώνει άμεσα πιο δυναμική εικόνα στο εμπνευσμένο σχεδιαστικά ολοκαίνουριο πίσω μέρος. Εκεί ξεχωρίζουν τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά φωτιστικά σώματα και ο μυώδης προφυλακτήρας συμπληρώνοντας το σύγχρονο παρουσιαστικό του νέου 5θυρου Fiat Tipo. Αν και η ίδια η Fiat υποστηρίζει ότι το νέο Fiat Tipo σχεδιάστηκε εξΆ αρχής ως σεντάν, η υλοποίηση της πεντάθυρης έκδοσής του κρίνεται απόλυτα πετυχημένη. Το μήκος του 5θυρου Fiat Tipo είναι στα 4,37 μ. είναι δηλαδή μικρότερο από το σεντάν κατά 164 χλστ. ωστόσο έχει κατά 2 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο, με τις υπόλοιπες διαστάσεις να είναι ίδιες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Σπύρος.

    Το αν και πόσο ακούγεται ο κινητήρας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν είναι κάτι απλό, το οποίο δεν παίζει και μεγάλο ρόλο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι τραχύς. Τελεία και παύλα. Στο Lancia Delta ας πούμε, όταν είσαι απ' έξω, λες και ακούς ταξί πρό 20ετίας, μέσα όμως δεν ακούς το παραμικρό και κάνεις υπέροχο ταξίδι. Το ερώτημα λοιπόν είναι, η ηχομόνωση είναι σωστή ή όχι και όταν γράφετε ότι το κρατάλισμα του κινητήρα γίνεται αντιληπτό και ότι ο θόρυβος κύλισης περνά μέσα στο αυτοκίνητο, μάλλον αυτό δεν είναι για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, γιατί εκτός απ΄αυτά τα δύο όλο και κάποιος αεροδυναμικός θόρυβος θα υπάρχει, μετά από μια ταχύτητα. Βέβαια καταλαβαίνω ότι είναι ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλή τιμή, όμως ο συμβιβασμός στον θόρυβο, δεν νομίζω, ότι είναι η καλύτερη επιλογή, για να κρατηθεί χαμηλά η τιμή του. Γιατί να είναι ένα καινούργιο, κατά τα άλλα, καλό αυτοκίνητο, όπως γράφετε, θορυβώδες ; Αμαρτία. Πόσο θα στοίχιζε, στην Fiat και στον πιθανό μελλοντικό αγοραστή, η τοποθέτηση μιάς καλύτερης ηχομόνωσης ; Καλά είναι, τα διάφορα μπιχλιμπίδια, που όλο και πιό πολύ, τοποθετούνται στα αυτοκίνητα, αλλά όλα αυτά, δεν μπορούν να έχουν, στην πραγματικήκαθημερινή χρήση, την βαρύτητα μιάς ήσυχης διαδρομής. Άποψη μου βέβαια.

      17
  • Μάνος

    Είναι πολύ όμορφο το νέο Τipo ειδικά το 5θυρο αλλά με χαλάει η Τούρκικη προέλευσή του... από αξιοπιστία θα δείξει αν θα αντέξει στο χρόνο...

      7
  • Τασος

    5 χρονια εγγυηση. 13 χιλιαρικα εχει το 1.4 95 άλογα βενζίνη με καλουτσικο εξοπλισμο χωρις μεταλλικο χρωμα. Αν θες αυτη με το πετρελαιο με υπερπληρη εξοπλισμο μαζι με μεταλλικο φλερτάρει με τα 22 23 χιλιαρικα, οπως συμβαινει γενικως στη μικρομεσαια κατηγορια και στους υπολοιπους κατασκευαστες. Νομιζω αν αποδειχτει αξιοπιστο σε βαθος χρονου θα πουλησει γιατι ειμαι αμαξι με τους χωρους του και ομορφο συν τις αλλοις...

      6
  • Σπύρος.

    Διαβάζω συνέχεια σχόλια που αναφέρονται στο ότι είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία. Αν είναι καλά κατασκευασμένο και σωστό τι δουλειά έχει το που είναι κατασκευασμένο ; Πόσα αυτοκίνητα και ποιές μάρκες φτιάχνονται στην Τουρκία ξέρετε ; Έχετε ψάξει να δείτε το αυτοκίνητο που αγοράζετε που είναι φτιαγμένο ; Το Κορεάτικο, το Γεμανικό, το Ιταλικό, το Γιαπωνέζικο, το Γαλλικό που αγοράζετε είστε σίγουροι ότι είναι φτιαγμένο στις αντίστοιχες χώρες ; Είστε σίγουροι ότι π.χ. το VW σας είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία και όχι στην Ισπανία, την Τσεχία, ή οπουδήποτε αλλού ; Γιατί το TIPO που είναι φτιαγμένο στην Τουρκία να θεωρείται ότι είναι χειρότερο από ένα, ας πούμε ''Γιαπωνέζικο'', ''Γερμανικό'', ''Αμερικάνικο'' κτλ που είναι φτιαγμένο σε μια οποιαδήποτε χώρα της Ασίας ή της Λατινικής Αμερικής ; Η Μαμά εταιρία βάζει κάποια κατασκευαστικά στάνταρτς και εφ' όσον αυτά ελέγχονται και τηρούνται που είναι το πρόβλημα ; Αν δηλαδή αυτό, κατασκευαζότανε εδώ, θα ήτανε, σώνει και καλά, κακό ή μήπως καλό ; Ας μην βάζουμε λοιπόν ''ταμπέλες'' και ας κρίνουμε τα αυτοκίνητα για αυτό που πραγματικά είναι.

      2
  • loukia

    Κύριε Σπύρο, έχετε οδηγήσει toyota ίδιο μοντέλο made in uk, turkey, afrika, france κ.τ.λ. σε σχέση με ίδιο μοντέλο made in japan; Επίσης και διαφορετικό μοντέλο;;; Προσωπικά κατασκευαστικά αντιλαμβάνομαι κατευθείαν τις όποιες διαφορές, πρωτού ελέγξω διεξοδικά.- Έχετε οδηγήσει τζιπαριο Γερμανικο made in mexico και το ίδιο made in germany; Και πάλι έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ... Ας μην αναφέρω και άλλα παραδείγματα!!! Και αφού όπως μας λέτε τα standards ελέγχονται και τηρούνται τότε ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ MADE IN GERMANY, JAPAN, KOREA, K.T.Λ.; Και αυτά που γράφω ισχύου για όλους τους κατασκευαστές και για όλα τα οχήματα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΜΑ.-

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα