Στο δρόμο: Και όμως βγάζει γούστα!

5.298 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2024)
Το set up της Mercedes-AMG 43 4MATIC SUV έχει σπορ βλέψεις με κάθε τμήμα και λειτουργία να έχει προσαρμοστεί κατάλληλα.
2 Φωτογραφίες »

Το set up της Mercedes-AMG 43 4MATIC SUV έχει σπορ βλέψεις με κάθε τμήμα και λειτουργία να έχει προσαρμοστεί κατάλληλα.

Όπως είναι φυσικό, το set up τoυ αυτοκινήτου έχει σπορ βλέψεις με κάθε τμήμα και λειτουργία να έχει προσαρμοστεί κατάλληλα. Με δεδομένο το τεράστιο βάρος, η εντυπωσιακή δυναμική συμπεριφορά της EQE 43 4MATIC SUV βασίζεται σε τρεις βασικές παραμέτρους: Την άμεση ηλεκτρική τετρακίνηση με έλεγχο στην κατανομή της ροπής 160 φορές το δευτερόλεπτο, στη στάνταρ αερανάρτηση με ανεξάρτητη ρύθμιση των ενεργών αμορτισέρ σε κάθε τροχό και τη στάνταρ επίσης τετραδιεύθυνση. Η τελευταία εξασφαλίζει κύκλο στροφής 10,9 μέτρων, αφού στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς με αποτέλεσμα το θηριώδες ηλεκτρικό SUV να ελίσσεται μαεστρικά και να παρκάρει πιο εύκολα και από A-Class. Στις υψηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς με το σύνολο να κρύβει τον όγκο και να προσφέρει συγκλονιστική σταθερότητα.


H στάνταρ αερανάρτηση απογειώνει την ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» τις ανωμαλίες αφενός και κοντρολάροντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος αφετέρου.
2 Φωτογραφίες »

H στάνταρ αερανάρτηση απογειώνει την ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» τις ανωμαλίες αφενός και κοντρολάροντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος αφετέρου.


Από την άλλη, η αερανάρτηση απογειώνει την ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» τις ανωμαλίες αφενός και κοντρολάροντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος αφετέρου. Στο πρόγραμμα Comfort το αμάξωμα χαμηλώνει με ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα για σταθερότητα και μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση, ενώ κάτω από τα 80 χλμ./ώρα ανασηκώνεται για καλύτερη άνεση. Η πρόσφυση είναι απίστευτη, ενώ στα «Sport» και «Sport+» προγράμματα μεγαλύτερο μέρος της ροπής μεταφέρεται πίσω για να τονιστεί η αμεσότητα αντιδράσεων και η σπορτίφ διάθεση του πλαισίου, που έως ένα σημείο καταφέρνει να κρύψει τον όγκο και το βάρος του. Αν και χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση, το τιμόνι είναι εξαιρετικά ακριβές, ενώ τα κορυφαίων προδιαγραφών φρένα αποδίδουν αποτελεσματικά αν σκεφτεί κανείς το βάρος και την ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν. Εξαιρετικά αποτελεσματικό το σύνολο, ακόμα και σε γλιστερούς δρόμους, αλλά κακά τα ψέματα δεν μπορεί να δώσει την αίσθηση, τους ήχους και την απόλαυση μια βενζινοκίνητης Mercedes-AMG σε ρυθμούς fast forward.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUV με 476 άλογα
Σελίδα 2Η πρώτη ηλεκτρική SUVάρα με τη σφραγίδα της AMG
Σελίδα 3Επιδόσεις-Aυτονομία: Ηλεκτροπληξία από τις επιδόσεις, κάνει σχεδόν 400 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Πολυτελές και high-tech σαλόνι για 5
Σελίδα 5Στο δρόμο: Και όμως βγάζει γούστα!
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
test center
test center