Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

39.883 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.295
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,6
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 193
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 4,5
Μέση δοκιμής 6,2
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 44
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 101
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */O
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *
Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής O/έγχρωμη 10''
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου O
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Active
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 283 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 249 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,9
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.500/1.500
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,1/67,9
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/45 R17
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Michelin Primacy 4
Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6
Κεφάλι οδηγού 87
Κεφάλι πίσω 42
Πλάτος εμπρός 1.365
Πλάτος πίσω 1.310
Πόδια πίσω 82
Χώρος αποσκευών (λτ.) 352
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.055x1.745x1.430
Μεταξόνιο 2.540
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel
Σελίδα 2Ανανέωση με αλλαγές στους κινητήρες
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, πιο οικονομικό, πιο εύχρηστο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο, εύχρηστο και αποτελεσματικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL