Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετη και ποιοτική στην κύλιση.

13.217 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2024)
Στην ευθεία η Octavia παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, η ποιότητα κύλισης αποτελεί το highlight της.
2 Φωτογραφίες »

Στην ευθεία η Octavia παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, η ποιότητα κύλισης αποτελεί το highlight της.

Το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο πέρα από τη δεδομένη ευκολία και άνεση που προσφέρει στην κίνηση της πόλης βοηθά και στη μείωση του θορύβου στην καμπίνα, αφού αλλάζοντας γρήγορα τις σχέσεις κρατά τον κινητήρα σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας. Σαν αποτέλεσμα η ποιότητα κύλισης της Octavia σε καλής ποιότητας οδόστρωμα τονίζεται σε συνδυασμό μάλιστα με τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα. Μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας «δυσανασχετεί» λίγο περισσότερο από ό,τι περιμένεις. Στην ευθεία παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και στιβαρή χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, προσδίδοντας ένα αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό


Αν και δεν υπάρχει έντονη κλίση, η συνολική αίσθηση, δεν έχει να κάνει με αυτή ενός σπορ σεντάν, αλλά σε τελική ανάλυση το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα και η ασφάλεια, στοιχεία που η Octavia τα καταφέρνει στο έπακρο.
2 Φωτογραφίες »

Αν και δεν υπάρχει έντονη κλίση, η συνολική αίσθηση, δεν έχει να κάνει με αυτή ενός σπορ σεντάν, αλλά σε τελική ανάλυση το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα και η ασφάλεια, στοιχεία που η Octavia τα καταφέρνει στο έπακρο.


Κατά τα άλλα, το τιμόνι προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, έχει αρκετό βάρος και ικανοποιεί ιδιαίτερα στις στροφές, όπου το μεγάλο μεταξόνιο και το ανάλογο μήκος κάνουν τις όποιες αντιδράσεις εξαιρετικά προοδευτικές. Αν και δεν υπάρχει έντονη κλίση, η συνολική αίσθηση, δεν έχει να κάνει με αυτή ενός σπορ σεντάν, αλλά σε τελική ανάλυση το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα και η ασφάλεια, στοιχεία που η Octavia τα καταφέρνει στο έπακρο επικουρούμενη και από τα πολύ αποτελεσματικά της φρένα. Από εκεί και πέρα υπάρχει πάντα διαθέσιμο το Dynamic Chassis Control, με τον οδηγό να μπορεί να παρέμβει και να ρυθμίζει πολλές από τις παραμέτρους του αυτοκινήτου.

Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC με 150 άλογα
Σελίδα 2Και πάλι value for money, από 28.700 ευρώ
Σελίδα 3 Κινητήρας-Επιδόσεις: Το ίδιο σβέλτος, αλλά πιο οικονομικός
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετη και ποιοτική στην κύλιση.
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL