• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακό το μπροστινό μέρος. Το μπλε λογότυπο αποκαλύπτει την υβριδική φύση του μοντέλου.

Στιβαρό πλαίσιο, πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και απολαυστικό στο δρόμο είναι το νέο Toyota C-HR HSD.

Στον τομέα των επιδόσεων τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό.

Δοκιμή: Toyota C-HR 1,8 HSD με 122 PS

Διαβάστηκε από 44355 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2017

Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά. Είναι τυχαίο, άλλωστε, που η Toyota δεν το διαθέτει καν ως diesel; Ας το δούμε πιο αναλυτικά…

 
What is new
- 1,8 λτ. υβριδικό με 122 άλογα
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 24.870 ευρώ
 
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε, το μέλλον των μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρων είναι δυσοίωνο. Και αυτό γιατί εκπέμπουν NOx τα οποία για να εξουδετερωθούν θα πρέπει οι κατασκευαστές να ξοδέψουν πολλά λεφτά, τα οποία δεν το θέλουν! Αντιθέτως προτιμούν να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, βλ. ηλεκτρικά και υβριδικά (plug-in ή όχι), τα οποία αποτελούν σε κάποιο βαθμό το προπομπό τους και τη λύση. Τόσο για να πιαστούν τα νέα όρια ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν σε δύο περίπου χρόνια, όσο και να ανταποκριθούν στις νέες μετρήσεις κατανάλωσης, οι οποίες δεν θα είναι εργοστασιακές, αλλά… αληθινές, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Φυσικά, όλα τα παραπάνω δεν τα βγάλαμε από το κεφάλι μας, αλλά οδηγηθήκαμε «διαβάζοντας» τα δεδομένα, τις δηλώσεις και τις κινήσεις των ίδιων των κατασκευαστών. 
 
Μία από τις τρανταχτές περιπτώσεις που έχουμε αναφέρει, είναι πως ο κολοσσός Toyota, δεν θα προσφέρει καν κάποια πετρελαιοκίνητη έκδοση για ένα νέο και πολύ σημαντικό μοντέλο για αυτήν, το νέο C-HR το οποίο και δοκιμάζουμε. Κάτι ξέρει; Σε κάθε περίπτωση παρακάτω το δοκιμάζουμε αναλυτικά, και γιατί όχι, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας αντίστοιχες, πετρελαιοκίνητες προτάσεις της κατηγορίας. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 
 
Αιχμαλωτίζει το βλέμμα
Δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο νου βλέποντας από μακριά κιόλας το νέο C-HR. Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό οφείλουμε ένα μπράβο σε αυτή. Όπως φαίνεται και στις εικόνες, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η κουπέ αισθητική του, η οποία πλάθεται με την έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές. Παράλληλα, το εμπρός μέρος με τα λεπτά φανάρια, τη μάσκα και τις τεράστιες εισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα είναι έτοιμο να σου χιμήξει, ενώ τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών και οι έντονες γραμμές χαμηλά υποδηλώνουν ρώμη και θάρρος. Όσο για το πίσω μέρος; Κουπέ, φουτουριστικό, λεπτεπίλεπτο, άγριο… Το Toyota C-HR –υποκειμενικά- μας αρέσει πολύ και δεν το κρύβουμε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως θα υπάρξουν κάποιοι που θα το… μισήσουν. Συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις να μην υπάρχει μέση οδός.
 
Από 24.870 ευρώ
Η τιμή του υβριδικού Toyota C-HR ξεκινά από τα 24.870 ευρώ και κρίνεται αρκετά καλή για το συνολικό πακέτο που παίρνεις στην αρχική έκδοση C-ENTER, μιας και διαθέτει παραπάνω από τα βασικά. Η επόμενη, η C-ULT, έχει περισσότερα στιλιστικά κυρίως στοιχεία, ωστόσο είναι και αρκετά ακριβότερη εξαιτίας της φορολογίας. Συγκεκριμένα κοστίζει 3.585 ευρώ επιπλέον που σημαίνει πως το σκαλοπάτι είναι μεγάλο και θα πρέπει να το θέλεις αρκετά. Εμείς, πάντως, θα παίρναμε την C-ENTER.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Προς Right: Γραφει το Autotriti:" Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της καμπίνας. Ειδικά μάλιστα, αν έχετε στο νου σας κάποιο παλαιότερο μοντέλο της Toyota (...) η συνολική απτή ποιότητα των μαλακών υλικών είναι εξαιρετική και το φινίρισμα ανάλογο, χωρίς τριγμούς και χωρίς αστοχίες συναρμογής. Μάλιστα, την αίσθηση ποιότητας τονίζουν premium διακοσμητικά στοιχεία" Αφιερωμενο σε σενα και σε ολους τους γερμανοφιλους που μας επρηζαν τοσα χρονια με τα μαλακα πλαστικα! Οριστε εβαλαν και οι Ιαπωνες. Ποια η διαφορα; Οι Ιαπωνες εχουν κορυφαια συναρμογη και δεν τριζουν οπως τα γερμανικα ειτε με μαλακα ειτε με σκληρα πλαστικα! Την επομενη φορα να διαβαζεις πριν σχολιασεις. Ξεκολλα με την Τουρκια. Δικαιωμα σου να μην σου αρεσει αλλα μην γραφεις ο,τι να' ναι για να κανεις ντορο. Το αυτοκινητο ειναι ποιοτικοτατο παντου και ιδιαιτερο γι' αυτο αν το δεις στο δρομο κολλανε τα ματια σου πανω του ειτε σου αρεσει ειτε οχι σαν σχεδιο γιατι απλα ειναι κατι που δεν εχεις ξαναδει!

      42
  • Πειραιωτης

    Αποτελει οτι καλυτερο στην δικη του κατηγορια και αξιζει μεχρι τελευταιο σεντς την τιμη του. Οσο για την ποιοτητα των οχηματων που βγαζει ο γιαπωνεζος κατασκευαστης στην τουρκια φτανει να αναφερουμε πως τοσο η εκπαιδευση των εργαζομενων που εγινε στην ιαπωνια οπως και τα υπευθυνα ανωτατα στελεχη της τοyota απο την χωρα τους που εχουν την εποπτεια εξασφαλιζουν την αριστη κατασκευης του εργοστασιου χωρις προβληματα. Οχι τυχαια μαλιστα η μοναδα στο adapazari της τουρκιας αναδειχθηκε στην καλυτερη της toyota στην ηπειρο μας και την κορυφαια συνολικα της ευρωπης σε ποιοτητα και αυτοματισμους παραγωγης και αυτο λεει πολλα για τα οχηματα που βγαινουν απο της γραμμες παραγωγης του!

      20
  • Λογικος

    Εμενα μου φαινεται εντελως παραλογο που καποιοι επιλεγουν κακασχημα υπερτιμημενα γερμανικα minibus οταν ξερουν σιγουρα οτι θα τους βγαλουν ζημιες απο την πρωτη μερα που θα τα αγορασουν. Αλλα μπρος στη μουρη χαλαλι ο γερανος...

      16
  • monman

    Αν κάποιος κινείται επί το πλείστων στη πόλη και σε περαστικές διαδρομές η επιλογή του c-hr είναι μονόδρομος , θα τολμούσα να πω και στην εθνική αν κάποιος πάει με τα όρια ταχύτητος η κατανάλωση δε ξεπερνάει τα 5 - 5,5 λίτρα (το έχω δοκιμάσει!) . Επειδή έχω πάρει τιμές (κλειδί) από όλα τα ανταγωνιστικά αντίστοιχης ποιότητας suv (Χ1, Q2, 3008) τη τιμή του μπορείς να τη πεις και ευκαιρία όταν χιλιάρια βενζίνης με χειροκίνητο κιβώτιο βγαίνουν ακριβότερα! Το μόνο " μειονέκτημα " που του έχω βρει είναι η χαμηλή τελική ταχύτητα (170 χλμ), οι υπόλοιπες επιδόσεις ,ειδικά οι επιταχύνσεις του στο φάσμα των ταχυτήτων της καθημερινής κίνησης , είναι ανταγωνιστικές των diesel χωρίς το βάσανο των συνεχών αλλαγών ταχύτητας (λόγω στενού φάσματος ωφέλιμης ροπής) , το e-cvt με τη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα χαρίζει χαμόγελα!

      7
  • Σταύρος

    Η πίσω ανάρτηση νομίζω είναι με διπλά ψαλίδια και όχι με ημιάκαμπτο όπως γράφει το άρθρο.

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Καλημέρα, πράγματι στον πίνακα έχει γίνει τυπογραφικό λάθος, ωστόσο στο κείμενο γράφει κανονικά για διπλά ψαλίδια πίσω. Θα διορθωθεί άμεσα, ευχαριστούμε για την παρατήρηση.

        5
  • akis

    Ολα καλά και όμορφα με τα νέα Τογιότα,θα ήθελα όμως λίγο περισσότερο "νεύρο" απο τους κινητήρες.Αναγνωριζω οτι δεν πρόκειται για αυτοκίνητα επιδόσεων ή sport,αλλα πού ναι ρε παιδί μου η σπιρτάδα των παλιότερων μοτέρ της?Ακομη θυμάμαι τον απλό 1600αρι EFI του πρώτου Avensis με νοσταλγία!

      4
  • Right

    Mprosta omorfo einai alla ap to plai kai pisw einai o arismos tou kagkoura. Pera apo auta exei kai to megalo meionekthma oti einai poiotika xalia mias kai einai ftiagmeno sthn tourkia.

      2
  • Γιαννης

    Μου φαίνεται παράλογο κάποιος να πάρει αυτό το τουρκικό αυτοκίνητο και να μην πάρει σε αυτά τα λεφτά κάποιο γερμανικό. Ακόμη και το X1 η το Q2 ακόμη και το gla μπορεί να πάρει κάποιος κοντά στα 30K ευρώ.

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΩΣ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 200 ΙΠΠΟΥΣ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο 1.8 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 147 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ AVENSIS ΚΑΙ Ο 1.6 DIESEL ΜΕ 112 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 270Νm ΡΟΠΗΣ.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα