Στο δρόμο: Πολύ καλό το Polo, εθιστικό όμως το Fiesta
53.081 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/9/2015
Οδηγοκεντρικό και σπορτίφ είναι το σετάρισμα και των δύο μικρών. Το Polo BlueGT, διαθέτει ανάρτηση 15 χλστ. χαμηλότερη από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου (ρυθμίζεται σε «normal» και «sport»), ενώ φέρει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός μπλοκέ διαφορικό. Το Fiesta έχει πιο σφιχτά ελατήρια και αμορτισέρ σε σχέση με τα «απλά» Fiesta, πιο σκληρό πίσω ημιάκαμπτο, αλλά και νέα ρύθμιση στο ηλεκτρικό του τιμόνι. Στην πράξη, το Polo BlueGT σου δίνει ό,τι περιμένεις από ένα μικρό GT της εποχής: Αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μικρές κλίσεις στις στροφές, μαζί με υψηλή σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και με μια ανάρτηση, η οποία δεν κοπανά και δεν κουράζει κατά το πέρασμα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Εντυπωσιακά αποτελεσματικά είναι και τα φρένα (100-0 χλμ. σε 35,4 μ.). Το Fiesta από την άλλη είναι εξίσου σταθερό στην ευθεία και με μικρές κλίσεις στις στροφές, όμως οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει όπως και στο ανώτερο Fiesta ST, τα… μαγικά τους στην ανάρτηση και μαζί με το εγνωσμένης αξίας πλαίσιο, πλαισιώνουν και αυτό το Fiesta με ένα εξαιρετικό ζύγισμα, που επιτρέπει γρήγορα περάσματα στις στροφές, ιδίως εάν ακολουθήσεις την ιδανική γραμμή. Στο ύψος του κρατιέται και το τιμόνι, που κερδίζει και αυτό τις εντυπώσεις από το Polo BlueGT, παρέχοντας κορυφαία πληροφόρηση και πολύ καλή ακρίβεια. Τα φρένα τέλος, δεν φθάνουν μεν στα κορυφαία επίπεδα του Polo, όμως τα 37,1 μ. για το 100-0 χλμ. είναι μια από τις καλύτερες επιδόσεις στα μικρά.
Σχετικά με το Fiesta δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (αν και στο test drive δεν με ικανοποίησε) διότι ως κάτοχος του Polo Blue GT (εδώ και λίγους μήνες) συνυπογράφω την κριτική του Autotriti με εξαίρεση την αίσθηση τιμονιού που την θεωρώ πολύ καλή.
Πιστεύω ότι ,εκτός των άλλων, σημασία στην θέση οδήγησης έχει να νιώθεις πως βρίσκεσαι 'μέσα΄στο αυτοκίνητο και όχι 'επάνω' σε αυτό. Οσοι έχουν VW αυτό βιώνουν!
με την απατη τhς vw..πλεον μιλαμε για super και αδιαμφισβητητη νικη της φορντ...ασε την διαφορα στα σερβις στην τιμηοπου η vw...σκιζει λαιμους ειμαι παθων δυστυχως το μετανιωσα τουλαχιστον οσο μιλαμε για επισημο σερβις!!
Με το νεο Polo δινονται 10 λιτρα λαδι δωρο!!Ετσι εχεις παντα καινουριο κινητηρα γιατι μονο συμπληρωνεις!Μονο για την οδικη βοηθεια δεν ξερω,για οταν κοπει η καδενα...
Σχετικά με το Fiesta δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (αν και στο test drive δεν με ικανοποίησε) διότι ως κάτοχος του Polo Blue GT (εδώ και λίγους μήνες) συνυπογράφω την κριτική του Autotriti με εξαίρεση την αίσθηση τιμονιού που την θεωρώ πολύ καλή. Πιστεύω ότι ,εκτός των άλλων, σημασία στην θέση οδήγησης έχει να νιώθεις πως βρίσκεσαι 'μέσα΄στο αυτοκίνητο και όχι 'επάνω' σε αυτό. Οσοι έχουν VW αυτό βιώνουν!
Se autin tin katigoria theleis dunamiki emfanisi kai kratimata kai to Fiesta einai polu mprosta.
με την απατη τhς vw..πλεον μιλαμε για super και αδιαμφισβητητη νικη της φορντ...ασε την διαφορα στα σερβις στην τιμηοπου η vw...σκιζει λαιμους ειμαι παθων δυστυχως το μετανιωσα τουλαχιστον οσο μιλαμε για επισημο σερβις!!
Με το νεο Polo δινονται 10 λιτρα λαδι δωρο!!Ετσι εχεις παντα καινουριο κινητηρα γιατι μονο συμπληρωνεις!Μονο για την οδικη βοηθεια δεν ξερω,για οταν κοπει η καδενα...
...................
Απάντηση: Η είδηση στην οποία αναφέρεστε έχει αναρτηθεί από το Σάββατο.
Δεν εστειλα τελίτσες,και φανταζομαι δεν επικοινώνησα...
Απάντηση: Μη ευπρεπή μηνύματα διαγράφονται. Μπορείτε να γράψετε τις απόψεις σας χωρίς χαρακτηρισμούς.