Διακριτικά σπορτίφ το εσωτερικό του Ford Fiesta ST, με λογότυπα «ST» και αλουμίνιο στις επενδύσεις.

Στο Fiesta ST, τα μπάκετ από την Recaro κρατούν γερά το σώμα στις στροφές και σε ωθούν να ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς.

Στο εσωτερικό της Giulietta QV, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι και η αλουμινένια πεταλιέρα. Όμορφη και η α λα μέταλλο οριζόντια επένδυση στο ταμπλό.

Περισσότερη πολυτέλεια από τα σπορ καθίσματα της Giulietta QV, που προσφέρουν πολύ καλή στήριξη και άνεση για το σώμα.

Αγωνιάρικο τιμόνι με αλκαντάρα και κόκκινες ραφές για το Juke NISMO RS, με πολλές επιπλέον σπορ λεπτομέρειες σε κονσόλα, επιλογέα και πίνακα οργάνων.

Στο εσωτερικό του Juke NISMO έχουμε ακόμη πιο σπορ μπάκετ καθίσματα από τη Recaro, τα οποία όμως δεν είναι στάνταρ (+1.600 ευρώ).

Εσωτερικό: Αρέσουν, το καθένα με τον τρόπο του

57.450 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/7/2015

Η διαφορετικότητα της σχεδίασης στο αμάξωμα, ακολουθείται και στο εσωτερικό των τριών μοντέλων. Βάση για όλα αποτελούν τα εσωτερικά των «απλών» εκδόσεών τους, με τις απαραίτητες εκείνες επεμβάσεις που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα της επιλογής. Έτσι, το Fiesta ST εφοδιάζεται με ένα σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι με λογότυπο «ST» στο κάτω μέρος του, αλλά και με ειδικής σχεδίασης σπορ καθίσματα της Recaro με πολύ καλή πλευρική και οσφυϊκή στήριξη. Ποιοτικά, υπάρχουν μαλακά στην αφή υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό που αναβαθμίζουν την όλη ατμόσφαιρα, με την όλη συναρμογή να βρίσκεται σε καλά επίπεδα. Στο εσωτερικό του Juke NISMO RS, οι δύο μπροστινοί επιβάτες απολαμβάνουν super sport καθίσματα της Recaro με δέρμα αλκαντάρα, που χρεώνονται όμως έξτρα 1.600 ευρώ. Εκτός αυτών βέβαια, ο σπορ χαρακτήρας της έκδοσης τονίζεται από το τιμόνι με τις κόκκινες ραφές και την επένδυση αλκαντάρα, το κόκκινο φόντο του στροφόμετρου, τα αλουμινένια πεντάλ και φυσικά, τα λογότυπα «NISMO». Ποιοτικά πάντως, τα υπόλοιπα πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά (υπάρχει αλκαντάρα μόνο στο «καπέλο» του πίνακα οργάνων), διαθέτοντας γεροδεμένη συναρμογή. Πιο πολυτελές εκ των τριών εσωτερικών δείχνει αυτό της Giulietta, που φυσικά ακολουθεί τα στάνταρ της ανώτερης εκ των υπολοίπων δύο, κατηγορίας που ανήκει. Έτσι, το σαλόνι «ντύνεται» με δέρμα και αλκαντάρα, με τα δύο εμπρόσθια καθίσματα να έχουν σπορ μπάκετ διαμόρφωση, ενώ δέρμα συναντούμε επίσης στο τιμόνι, το χειρόφρενο και τον επιλογέα ταχυτήτων. Περισσότερο από τα υπόλοιπα δύο εσωτερικά είναι το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, με την πολύ καλή συναρμογή να αναβαθμίζει τα επίπεδα.