Με 182 «άλογα» ο 1,6 EcoBoost κινητήρας χαρίζει γρήγορες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει. Το 6άρι κιβώτιο είναι σφιχτό και κουμπώνει αποτελεσματικά τις γρήγορες σχέσεις.

Με 182 «άλογα» ο 1,6 EcoBoost κινητήρας χαρίζει γρήγορες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει. Το 6άρι κιβώτιο είναι σφιχτό και κουμπώνει αποτελεσματικά τις γρήγορες σχέσεις.

Δύναμη και απόδοση από τον 1,75 TBi κινητήρα της Giulietta. Το αυτόματο κιβώτιο ξενίζει τους λάτρεις των παραδοσιακών, όμως βοηθά τις επιδόσεις να γίνουν πιο εκρηκτικές.

Δύναμη και απόδοση από τον 1,75 TBi κινητήρα της Giulietta. Το αυτόματο κιβώτιο ξενίζει τους λάτρεις των παραδοσιακών, όμως βοηθά τις επιδόσεις να γίνουν πιο εκρηκτικές.

Ο 1.600άρης κινητήρας του Juke NISMO RS παρέχει 218 ίππους και ξεσπά κυρίως από τις 3.500 σ.α.λ. και πάνω. Το 6άρι κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση και ηδονικό κούμπωμα.

Ο 1.600άρης κινητήρας του Juke NISMO RS παρέχει 218 ίππους και ξεσπά κυρίως από τις 3.500 σ.α.λ. και πάνω. Το 6άρι κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση και ηδονικό κούμπωμα.

Κινητήρες: Υψηλή απόδοση - γρήγορες επιδόσεις

57.446 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/7/2015

Οι κινητήρες των τριών αυτοκινήτων είναι ειδικά ρυθμισμένοι για να παρέχουν κορυφαία απόδοση και γρήγορες επιδόσεις. Το Fiesta ST έρχεται με την ισχυρότερη έκδοση του 1,6 EcoBoost turbo βενζινοκινητήρα της Ford, με απόδοση 182 ίππων στις 5.700 στροφές και 240 Nm ροπής (290 Νm με overboost) διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 7,3 δλ. και έτσι δίνει σε αυτό το Fiesta τον τίτλο του γρηγορότερου στην ιστορία. Πολύ καλές και γρήγορες είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις, με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο να διατηρεί μια σφιχτή κλιμάκωση και να ικανοποιεί απόλυτα κατά τις αλλαγές των σχέσεων.
Στο Nissan Juke NISMO RS, ο επίσης 1.600άρης άμεσου ψεκασμού turbo βενζινοκινητήρας, έχει ονομαστική απόδοση 218 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 280 Nm ροπής από τις 3.600 μέχρι τις 4.800 σ.α.λ.
Η λειτουργία του είναι διαφορετική από αυτόν της Ford, αφού μέχρι περίπου το μέσο του στροφαρίσματός του η απόδοση είναι πιο ήπια από ό,τι περιμένεις, από εκεί και πάνω όμως αλλάζουν όλα και το μοτέρ μέχρι τον κόφτη των 7.000 σ.α.λ. εκτοξεύει το Juke με μια εκρηκτικότητα μοναδική. Σε νούμερα, το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,0 δλ. και η τελική φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.
Στη Giulietta τα πράγματα είναι ακόμη πιο διαφορετικά, αφού υπάρχει ένας πιο δυνατός κινητήρας (1.742 κ.εκ. με turbo, διπλό μεταβλητό χρονισμό και 240 άλογα), ο οποίος δεν συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, αλλά με ένα ειδικά ρυθμισμένο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, που ικανοποιεί περισσότερο στη χειροκίνητη λειτουργία του. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει ένα εκρηκτικό
0-100 χλμ./ώρα (6,3 δλ.), με αντίστοιχα εκρηκτικές ρεπρίζ, σε ένα τελικό αποτέλεσμα πιο γρήγορο και εθιστικό από τα τρία.